Welke is het betere boek?
Deze (Magister) of het Moonwatch only boek
- Magister
- Moonwatch Only
Welke is het betere boek?
Deze (Magister) of het Moonwatch only boek
Het zijn 2 verschillende boeken, MWO is een referentie naslagwerk, magister een koffietafel boek.
Ik heb geen van beiden, dus ben erg benieuwd naar de poll.
Was mijn insteek ook… Heb ook geen enkele …
Maar wil wel een boek kopen… Vandaar
Vooralsnog is alleen @watchstick_81 in de positie om een “hands on” stem uit te brengen tussen beide boeken volgens mij.
Heeft wel wat TLC nodig, gezien de slip-functie van de urenteller niet meer werkt… …urentellerwijzer draait permanent vrolijk mee stel ik me zo voor?
Indd een beurtje nodig maar kon hem niet laten liggen vanochtend.
As long as you know. Bij een service, sta er op dat de wijzers behouden blijven…!
Leest u allen. Dit dus.
Met betrekking tot de wijzers. Ik zag laatst een klein zwart stipje op een van mijn wijzers. Iemand anders dit al eens eerder meegemaakt? Heb mijn speedmaster nu een jaar (nieuw gekocht).
Het valt bijna niet op, maar zit toch niet helemaal lekker. Aan de andere kant, het horloge gebruik ik graag en ‘leeft’ dus ook. Weer dus niet of ik hier wat mee moet doen.
Zie foto:
Tja erg is het niet maar toch, ik zou terug gaan. Het is een luxe product en daar hoort dit niet in( mening)
Lijkt een los vuiltje (bij uitvergroting). Krijg ik er denk ik wel af. QC is al jaren een beetje een dingetje bij Omega… …wat dat betreft, recent de ingrijping van het chronograaf-meeneemrad in het centrale secondenteller-rad iets dieper gezet. Pakweg 1 op de 5 keer van chrono-activatie stopte het uurwerk. Ik weet meteen wat er moet gebeuren; en dus maar weer zelf gefixt (horloge nog steeds onder garantie! )
Ingreepje op de wijzer scheelt de eigenaar een pakweg 6 weken zonder zijn horloge, EN je krijgt het terug met een nieuwe beschadiging. Speaking from experience…
Dank voor de tips! Ik ga even kijken wat ik ga doen. Verder werkt het horloge top.
Je mag altijd een PB sturen. Heb hier alles om een Speedy schadevrij te openen en te sluiten, er aan te werken, en in een omgeving met lage luchtvochtigheid weer te sluiten EN waterdicht te testen.
Ik check dan meteen of de pushers wel goed vastzitten. Uurwerk moet er toch even uit. Is OOK al een dingetje uit eigen ervaring.
Ik moet het Magister boek nog uit het plastic halen…echter is MWO wel echt een klasse apart als het gaat om de informatie en het totaalplaatje. Ik vermoed dat het Magister boek veel meer (en mooiere) foto’s heeft. Ik heb ook enkele Mondani Rolex boeken en wat een rommel is dat als je MWO gewend bent. Dus mijn stem gaat nu eigenlijk blind uit naar Moonwatch Only. Ook de makers zijn sympathieker dan Andrea Foffi
Een beroep doen op de garantie lijkt mij dan weer geen gek idee
Doe dat dan liever bij iemand als André Arens (Horloge24), hij is “Certified”, dan dat je hem naar de dealer brengt waarna het horloge in Portugal of zo door een ruimschoots benedenmodaal gewaardeerde horloge-fixer afgeraffeld wordt.
Hier meegelezen te hebben, als vaker, toch eens
mwo aanschaffen denk ik
Thnx! Hier in de buurt zit Ron Sonders. Is dat nog een optie? Jij zit in omgeving Rotterdam toch Peter?
Klopt. Ron staat heel goed aangeschreven maar zal het mega-druk hebben. Of met vakantie zijn. Ik zit inderdaad in Rotterdam, Schiebroek.
Klus van ruim een uur. Woon in een mooi groene omgeving.