Speedmaster only V (Deel 5)

Ja, ik heb het een beetje herontdekt. :laughing: Ik vond het altijd een enorme harentrekker. Maar wat blijkt, als je hem wat strakker draagt heb je daar helemaal geen last van. :ok_hand: Vertelt ook niemand. :smiling_face_with_tear:

2 likes

16 likes

13 likes

Tijd voor wat kleur, zomerse kleur :sunny:

13 likes

Avondwissel naar deze

9 likes

Ik zie dat Omega het logo in het hesalite op z’n zij afbeeld. :upside_down_face: Hoe zit dat nu ook alweer? Want je kan het glaasje toch heel eenvoudig recht erop monteren/persen?

Op alle drie mijn Speedy’s zit hij recht. :face_with_monocle:

3 likes

4 likes

Maar het kan dus wel… Waarom wordt die spanring willekeurig geplaatst? Dat is toch helemaal niet nodig?

Misschien wordt de persoon bij Omega afgerekend op het aantal spanringen wat hij/zijn/hen/hun per uur om een hesalite glaasje moet doen.

Ze zullen waarschijnlijk met een decimalbezel Speedy getimed hebben hoe snel er eentje eromheen kan en geëxtrapoleerd hebben naar een aantal per uur.

3 likes

:rofl: :grin:

1 like

NA :ok_hand:t2: ook ik mag hier weer meedoen! Late Speedy Tuesday :grin:

23 likes

23 likes

Goedemiddag!

22 likes

Geven jullie je speedy wel eens een badje? Ik gaf mijn Datejust wekelijks een badje met een mild zeepje om hem schoon te maken en de band schoon te houden.

Ik merk dat ik met de speedy toch wat huiverig ben om dat zo te doen, i.v.m. de pushers. Zit vast en zeker tussen mijn oren gezien hij rated is tot 50m (geloof ik). Hoe doen jullie dat?

1 like

Kan gewoon op dezelfde manier.

3 likes

Absoluut. Gewoon met een handzeepje en een tandenborstel voor mensen die een operatie aan het gebit hebben gehad (dus, een hele hele zachte tandenborstel).

Zoals al zo vaak vermeld en bediscussieerd, ik zwem er ook gewoon mee hoor! :wink: Ik denk dat @YY77 de screenshots van het “bewijs” alvast klaar heeft staan :stuck_out_tongue:

3 likes

5 likes

Dank heren!

Haha. Dank! Ik gebruik altijd een (oude) scheerkwast met van die zachte haren.

Je laat er geen gras over groeien :rofl:

3 likes

Wat voor band zit daar op ,? Enig idee :pray:

misschien een JB Champion.

1 like