Speedmaster only V (Deel 5)

13 likes

NA ; Net geen #Speedytuesday maar wel #Happywednesday, want hij is mooier dan de foto`s :star_struck: en helemaal origineel, ook het glaasje en de kroon. Prachtige tint verouderde plaat en het glaasje heeft inderdaad het oude logo. DO90 is vrijwel perfect en het kastdeksel logo is kei scherp.

Dus nooit geseviced of gepoetst, cq verkloot, en dus ook bio-hazard level 5 …

!
dat is van 1 puhser…,
hier de beelden van wat er alleen al uit de tube kwam

Totaal opgeloste O-ringen, een soort geleiachtige substantie van wat ooit afdichtring was. Daarom ook Lieve Kijkbuis Kinderen ; laat iedere paar jaar uw rubbers vervangen = Veel Veiliger :wink:

Dit al zoveel mogelijk weggehaald voor de veiligheid om hem vervolgens direct naar de dokter te brengen, want ondanks een amplitude van 270 weet je gewoon dat er dringend eerste hulp nodig is :pray: :pray: want dit is vrij ernstig… zie de balanskloof… burned rubber !

Rekening mee gehouden dus geen probleem, het feit dat alles nog origineel is maakt het bijzonder genoeg om dit aan te gaan. Maar het wachten gaat wel zwaar worden nu want ik heb hem krap 2 uur in handen gehad.

Fijne kerst en Veilige Jaarwiseling allemaal, volgend jaar weer vrolijk verder :+1:

31 likes

Toppertje :+1: :+1:

Gaaf hoor! Veel plezier ermee! :clap::+1:

2 likes

Díé ziet er nog goed uit zeg!! Dotover90, love it.

1 like

zó mooi dat donkere Omega logo

Thanks :pray: en over een 6 tal weken loopt hij ook weer als een zonnetje !

1 like

Oeh super gaaf! Ik hoop dat je hem snel terug zult hebben.

1 like

24 likes

Lekker foto! @Rolopalooza

Hoe bevallen deze Delugs Velcro bandjes? Ik heb namelijk een beetje het idee dat het hetzelfde bandje is als de Apple Velcro bandjes alleen dan met push pins er in :sweat_smile:

1 like

Dank je :slight_smile:

Ik ken de Apple bandjes niet maar zal niet veel verschillen. Het draagt iig super comfortabel.

1 like

Sapphire sandwich

19 likes

3573.50 :fire:

22 likes

No rolex?

1 like

Jawel, stuk of 4 maar deze speedy ref is wel leuk voor de afwisseling.

Wow gaaf! Mooie vondst, gefeliciteerd! Succes met het opfrissen (service), meer is niet nodig lijkt het.

Heb je aan de hand van het serienummer het jaartal al kunnen achterhalen?

1 like

Na de service en opfrisbeurt vrijwel dagelijks om de pols.

12 likes

Fijn weekend allemaal!

22 likes

Bewust het rode logo van de springbartool niet op de foto gezet?

1 like

Jep, als het logo naar boven lag, rolde de tool telkens weg gek genoeg :see_no_evil:

1 like