Heerlijke dag, heerlijk horloge !!
Schitterend horloge! Echt een stukje geschiedenis.
Ik vroeg me nog wel af, je geeft aan dat het een pre-moon is. Maar het serienummer op het uurwerk zegt 1970. De maanlanding was in 1969. Of betekent de definitie âpre-moonâ iets anders?
Dank je
Je hebt gelijk, die naamgeving is wat verwarrend, maar volgens mij slaat het op de ref 145022 69 die nog het zeepaardje op het kastdeksel heeft waar de post moon versies de âFlight Qualifiedâ inscriptie hebben.
Aha dat verklaart inderdaad wel het een en ander. En 1969 en 1970 zit natuurlijk ook heel dicht op elkaar. Het is jammer dat Omega momenteel geen âExtract of the archivesâ uitgeeft. Dan zou je de exacte productiedatum nog kunnen achterhalen.
Blijft er nog wel een Speedy in je collectie nadat deze is verkocht?
Wat tof! Die site kende ik nog niet. Zo accuraat heb ik de productiedatum van mijn 3590.50 nog nooit gehad.
âMay 1995â komt eruit.
Kende ik ook nog niet, thanks!
Trip down memory lane met mijn oudste broer. Iemand die kan bedenken op welke kartbaan we zijn vandaag ?
Strijen.
Vakantie zit er weer op. Straks de Speedy uit de kluis halen. Drie weken met een Nomos om is absoluut geen straf, maar ik ben blij dat ik de Speedy weer kan ophalen
Het was weer weekend dus de speedmaster mocht weer om de pols. Morgen weer de applewatch (deze mag beschadigen)
Thanks! Helaas (vooralsnog) voor de pre 2000 speedmasters zo te zien⊠de mijne uit 2005 heeft een te hoog nummer