Speedmaster only V (Deel 5)

Heerlijke dag, heerlijk horloge !!

15 likes

Nazomerdag in Toscane

17 likes

Schitterend horloge! Echt een stukje geschiedenis. :ok_hand:

Ik vroeg me nog wel af, je geeft aan dat het een pre-moon is. Maar het serienummer op het uurwerk zegt 1970. De maanlanding was in 1969. Of betekent de definitie “pre-moon” iets anders? :upside_down_face:

2 likes

Dank je :+1:
Je hebt gelijk, die naamgeving is wat verwarrend, maar volgens mij slaat het op de ref 145022 69 die nog het zeepaardje op het kastdeksel heeft waar de post moon versies de “Flight Qualified” inscriptie hebben.

5 likes

Nog een fijne avond!

11 likes

Aha dat verklaart inderdaad wel het een en ander. En 1969 en 1970 zit natuurlijk ook heel dicht op elkaar. Het is jammer dat Omega momenteel geen “Extract of the archives” uitgeeft. Dan zou je de exacte productiedatum nog kunnen achterhalen.
Blijft er nog wel een Speedy in je collectie nadat deze is verkocht?

2 likes

Deze sowieso en nog wat “in the making” :slightly_smiling_face:

13 likes

www.Ilovemyspeedmaster.com is ook een goede bron.

7 likes

Wat tof! Die site kende ik nog niet. Zo accuraat heb ik de productiedatum van mijn 3590.50 nog nooit gehad. :smiley:

“May 1995” komt eruit.

18 likes

Kende ik ook nog niet, thanks!

1 like

22 likes

18 likes

Trip down memory lane met mijn oudste broer. Iemand die kan bedenken op welke kartbaan we zijn vandaag ?

15 likes

Strijen.

Heel goed gezien !! Klopt

4 likes

F1 kijken met de speedmaster racing 861,

19 likes

Vakantie zit er weer op. Straks de Speedy uit de kluis halen. Drie weken met een Nomos om is absoluut geen straf, maar ik ben blij dat ik de Speedy weer kan ophalen :see_no_evil::blush:

5 likes

Het was weer weekend dus de speedmaster mocht weer om de pols. Morgen weer de applewatch (deze mag beschadigen)

15 likes

Thanks! Helaas (vooralsnog) voor de pre 2000 speedmasters zo te zien
 de mijne uit 2005 heeft een te hoog nummer

Finally!!! :grin:

24 likes