Speedmaster only V (Deel 5)

Daar lijkt het wel op ja.

Ik behoor ook tot het groepje @lasteraar , alleen tot op heden grote spijt…

De premiums zijn echt horensdol van te worden maar ach, over een paar jaar plooi ik toch…

Enorme fan, maar zoals hierboven zijn de tintins ook aan de prijs en dan koop ik liever de ST1 en ultraman terug in.

2 likes

FOIS 1861 maar dan met 3861 en wat kleine tweaks?

:man_shrugging:Wie het weet mag het zeggen.

Gisteren na een dag naar excel turen voor het 2025 budget van werk, lekker soggen en voor het eerst in bijna 3 jaar de polywatch eens gebruikt die ik kreeg bij de aanschaf. Dat werkt verdomd goed! 2 serieuzere krassen krijg ik er niet uit, maar die moeten maar wachten op de grote beurt t.z.t… Heel tevreden met het resultaat (niet op de foto, dat was voor het poetsen. Kreeg het niet goed op de foto)

17 likes

Net een bloempje

3 likes

Ja klopt, had niet gehoeven denk ik, maar zag het iedereen zoiets doen :rofl:

1 like

Het is ook gewoon heel rustgevend om te doen. :sweat_smile: :pray:

10 likes

Grijze dag.

23 likes

Ik had het filmpje net ook gezien op Omega’s instagram.
Ben benieuwd wat het gaat worden. De FOIS is al discontinued en die vond ik ook erg mooi.

7 likes

Minpunten van de FOIS waren wel de slecht afleesbaarheid van de tijd soms en te diep gegraveerde cashback. Een hesalite was ook mooier/trouwer aan het origineel geweest.

2 likes

Gefeliciteerd!
Ik was destijds aan het twijfelen tussen de FOIS en de moonwatch 1861. Toch voor de moonwatch gekozen en geen enkel moment spijt gehad.

15 likes

Ok. En wat waren verder de verschillen?
Geen crownguards, straight lugs, applied logo en geen Omega bracelet voor de FOIS. Nog meer?

Dan is alles nu wel benoemd.

Edit : 2 streepjes tov 4.

Kleinere pushers ,andere wijzers en donkere wijzerplaat.

Kijk deze sketige pushers eens als ware stroopsoldaatjes flaneren :hugs:

10 likes

Blijft prachtig enkelt vind ik hem te groot :hugs: voor mijn pols :pray:

Ja snap ik, als je wat smallere polsen hebt.
Daarbij heeft de bracelet van de moonwatch uitstekende endlinks wat hem ook nog een stuk breder maakt.
Dan is de FOIS een prachtige oplossing.
Hij staat bij mij nog steeds op de “most wanted” lijst. :grin:

2 likes

Als je de fois heb wil je niet meer anders :100::yum:

1 like

Als je met het kastdeksel kunt leven.

FIFY

4 likes