Speedmaster only V (Deel 5)

en ik lees hesalite vorm saffierglas.

Mooie foto

11 likes

Nieuwe link FOIS

1 like

Op staal €8700.

Wel tof, saffierglas en toch het Omega logo erin. :ok_hand:

1 like

Hoop dat de stalen band op mijn 1e gen fois kan :pray:

1 like

Wow. Zodra je daar een antwoord op het hoor ik het heel graag. :star_struck:

1 like

Prachtige grijs/blauwe wijzerplaat! :ok_hand:

1 like

De Seamaster en Railmaster Trilogy hadden dat al samen met de Ed White. Dat de milky ring weg is, is nog het mooiste, op mijn Zeniths kijk ik er met veel plezier naar zonder te moeten denken aan polywatch.

3 likes

Ik vind hem ook erg tof!

11 likes

Welke diameter?

39,7mm

1 like

Ik ben heel benieuwd naar de beschikbaarheid. Het is weliswaar geen limited, maar het is ook nog steeds lastig om aan een witte Speedy te komen heb ik het idee. Zal bij deze dan niet veel anders zijn. :face_with_monocle:

1 like

Weet niet wat de stand van zaken nu is maar bij de Omega Store in de PC Hooft werd mij verteld dat ze de witte en Snoopy niet kregen.

Erg mooie foto’s door Fratello!

16 likes

Ik ook. Het spreekt me wel erg aan, alhoewel ik de faux patina wel eerst in het echt zou willen zien.

Dat is heel fraai :grinning: :+1:

1 like

28 likes

Incoming! ligt bij de AD maar helaas ben ik NET een maand op vakantie… #firstworldproblems

31 likes

Ik vrees met grote vrezen.

Quote van Monochrome Watches:

That being said, this new case is slightly different from the 2012 model – different shape of the lugs, and different finishes. It’s also thinner than before, at 13.4mm (14mm in the past) and has a lug-to-lug of 48mm.

Monochrome Watches: FOIS 2024

1 like

Te gek die nieuwe FOIS!!! De 321 Ed White verliest meteen z’n unieke positie in de product range :smiling_face_with_tear:

1 like