Goedemorgen!
Zo is er ook een jodocus die op OF een draadje opstart of er iets nieuws over een nieuwe moonwatch, terwijl het al 6 uur bekend is ipv de al bestaande draadjes te lezen.
en dan nog daarna de vraag stellen hoe moeilijk die te krijgen is:
Daar vind ik wat van:
Haha oh Kremer. Die biedt meestal flink onder list aan. Dus geef het een paar weken.
Bandwissel naar de Artem.
Vind hem stiekem net zo mooi staan als de bracelet maar dan anders.
De Artem accentueert het zwart heel mooi.
Als ik de Speedy op de juiste tijd instel, zet ik met de secondewijzer op 0/60 de minutenwijzer precies op het streepje. Vervolgens draai ik de kroon een heel klein beetje terug in de vrije ruimte om de minutenwijzer niet te laten verspringen als je de kroon weer induwt.
Is dit raar gedrag van mij of zijn er lotgenoten.
- Ja, ik zet ook altijd zo de wijzers precies op tijd.
- Nee gek, doe normaal. Jij spoort niet helemaal.
Hahahaha, ik dacht altijd dat ik niet spoorde! Maar ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben.
Voor de speedy liefhebbers!
Gisteren deze 2 mooi kunnen vergelijken.
Je mag zelf kiezen welke je zou willen dragen
.
.
- Speedy albino
- Speedy white
Imho de witte is mooi maar toch ook echt wel heel wit.
Op de foto zeg ik de witte.
Vind de zwarte wijzers en indexen toffer. En rode tekst is cherry on the cake
De Albino !
Dat zacht witte vind ik toch mooier, prachtige combi voor de Speedmaster. Ik heb een losse plaat en wijzers gevonden en een nette 3570 waar die in gaat.
Dacht dan klaar te zijn, samen met de kleurtjes van de Racing en de aangepaste Broad Arrow met grijs/zwarte plaat, komt Omega met die FOIS…
Op leer is de combi nog mooier.
Jij mist gewoon een witte daytona.
nee, dit doe ik ook altijd! Wat is anders het nut van gelijkzetten, als je hem onjuist instelt?
als extraatje houd ik mezelf nog voor de gek (want met deze precisie waarnemen is wel wat onwaarschijnlijk) met een excelletje waar ik de afwijking bijhoudt
ik heb op de iphone ook een app geprobeerd (ben de naam kwijt), maar op de een of andere manier kreeg ik dat niet fatsoenlijk werkend.
Die Excel is wel f*ckin arbeidsintensief.
Ik heb hem sinds gisteren en het wendt snel! Ik was heel twijfelachtig op foto maar in het echt spelen de zwarte indices met het licht en dat geeft echt een leuk effect !
Die witte is zoo tof, congrats
Proficiat!