Benoitf
3 oktober 2024 om 19:15
3831
Ik vind hem zeker geslaagd! Maar dat is meestal zo op foto!
faux patina; leuk maar mag niet te worden
burst; mag op zich, het is niet de prof
rest; een zeer leuke upgrade tov de eerste generatie.
Heel benieuwd naar de IRL versie!
Vandaag een leuke dag beleefd, ed white gepast bij het afhalen van mijn witte speedy!
En dat de FOIS iets kleiner is mag wel, de tekst is zo beter uitgebalanceerd op de wijzerplaat vind ik persoonlijk.
8 likes
Kad
3 oktober 2024 om 19:18
3832
Ewel, dat is nu eens een interessante speedy.
Linkje naar het origineel:
Die sunray dials heb ik origineel nog niet gevonden, maar ik heb ook een sunray navi in de collectie.
1 like
Benoitf
3 oktober 2024 om 19:26
3833
Persoonlijk vind ik dit niet, voor de puristen blijft het toch van een ander kaliber en caliber de ed white.
Ik denk dat in het echt beide een heel verschil zullen tonen.
1 like
Kad
3 oktober 2024 om 19:28
3834
In thema van de dag. Zal nog niet direct ingeruild worden, want die professional kast ligt wel lekker.
6 likes
Benoitf
3 oktober 2024 om 19:28
3835
Klopt, leuk plaatje van de “themasterofspeed”
8 likes
Kad
3 oktober 2024 om 19:31
3836
Is dat niet gewoon glimmende plexi?
YY77
3 oktober 2024 om 19:32
3837
Hier ook nog eentje gepost op OF
Happy SpeedyTuesday OF!
I don’t usually post many threads as much as I would like, but I feel this time it would be a good idea to share a Speedmaster that I just received.
Prior to me discovering the watch, I remember a few old threads reading and...
6 likes
Benoitf
3 oktober 2024 om 19:35
3838
Dat kan, nu het is een foto uiteraard en het is niet de mijne maar bij de beschrijving staat:
2 likes
thedailybeater:
zojuist besteld !
Heel tof! Weet je al iets over de mogelijke levertijd?
Op OF zag ik een foto van iemand die hem al kon passen. Volgens mij Spanje. Ik heb verder nog nergens “live” foto’s gezien dus ik deel hem hier ook even.
Ik vind de dial erg mooi, dat blauw/grijzige en die pumkin lume. Alleen aan de hand set moet ik een beetje wennen. Hij is gewoon niet zo goed afleesbaar als de Prof.
6 likes
En heb je geen garantie meer, of wel?
1 like
Kad
3 oktober 2024 om 20:57
3842
Gelijk heb je, je kunt niet voorzichtig genoeg zijn.
Anderzijds wel zonde als je niet ten volle van je speedy geniet.
Nee ik denk het niet inderdaad, hoewel, knappe horlogemaker die dat kan beoordelen zodra je originele dekseltje er weer op schroeft
1 like
Hier wat plaatjes van een kennis uit de VS (Omega Boutique). Ik vind ‘m gaaf, maar ik ben nooit een fan geweest van dat donkere oranje fauxtina. Had van mij beter de kleur van de stalen 321 (zoals echt nieuw tritium) of de huidige 3861 Moonwatch kunnen hebben.
15 likes
Ron-W
4 oktober 2024 om 07:13
3848
En zo als altijd zijn er die graag een graantje mee willen pikken, niet eens op voorraad maar wel 6 K erbovenop…
2 likes
carfun
4 oktober 2024 om 07:13
3849
En slecht afleesbaar in vergelijk met “standaard” pro
1 like
Ron-W
4 oktober 2024 om 07:15
3850
Top foto !
Zo lijkt de lume wel Old radium inderdaad, en wellicht iets teveel van het goede. Dat blauwe Soleil vind ik wel om te watertanden…
1 like