Speedmaster only V (Deel 5)

Precies dit dus, het is echt een “coffee table” boek en MWO is veel meer waard voor je geld. Ik heb toch maar editie 3 vandaag gekocht op Bol.

Laat je even weten hoe de film is? Krijg mijn echtgenote niet snel mee naar dit soort films, maar ze is wel Vangelis liefhebber :slight_smile:

4 likes

Doe ik. Mijn echtgenote gaat ook mee :smile:

1 like

Crosspost

16 likes

Blijft toch zalig om de bandenetui erbij te nemen!

16 likes

Speedy Tuesday 1 weer van stal gehaald! Dat voelt als heel lang geleden, maar direct weer vertrouwd.

32 likes

Die matte kast en aanwezige concentrische subdials zijn zi mooi!

1 like

Speedy friday hierzo!

18 likes

Ik zat de podcast van “Fratello Talks” te luisteren waarin het ging over Limited Editions. RJ Broer gaf daarin aan dat hij nog graag de Speedmaster “Apollo 11 45th Anniversary” zou willen toevoegen aan zijn collectie. Ik had me er nog nooit echt in verdiept maar wat een bijzonder model is dat zeg. Uitgevoerd in titanium en Sedna-gold. Met een dial die lijkt op de Speedy chocolaatjes. :sweat_smile:

Benieuwd of Omega in de toekomst nog eens een vervolg gaat geven aan een Ti Speedy. :ok_hand:

Insta foto van @JuKo

13 likes

Die ken ik al wel, alleen op nato geleverd maar met de X-33 titanium band is die te modden.

De meerprijs die vaak voor Titanium gerekend wordt zal hem boven de 10k prijzen, er is toch een drempel die kopers zullen weerhouden van aankoop imho.

1 like

Ja het blijft een prachtige uitvoering. Zelfde de lunette schijnt anders te zijn. Het lijkt meer mat en heel donker antraciet te zijn. Het is een heel subtiel verschil. Ik moet het toch eens goed op de foto zetten.

Oude foto uit het archief:

12 likes

Dat viel me op toen ik 'm in handen had aan tafel bij Loetje.

1 like

14 likes

De stalen buitenring van de lunette lijkt ook iets dikker en vlakker te zijn. Ik zal de macro er wel eens opzetten :slight_smile:

Hopla!

40 likes

16 likes

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Nu komen ze vlot door blijkbaar :sunglasses:

Ook eentje uit de oude doos en duidelijk iets dikkere lunette (buitenrand)!

11 likes

Parijs, geen probleem. De FOIS ook beschikbaar.

5 likes

Zo dan, pratchtig zo die ST1 en ST2 naast elkaar.

Korte vraag, welke band heb je op de ST2 gezet? Die werd toch alleen met een nato geleverd?

Ziet er echt prachtig uit op staal :heart_eyes: