Mooi man, ziet er lekker sportief uit op rubber.
Gefeliciteerd, heb je 'm op rubber gekocht of los erbij?
Erg mooi!
Dank je! Ik heb “vroeger” veel vintage banden op de moderne Speedmasters gezet omdat de toenmalige stalen band mij totaal niet aanstonden. Dat is tegenwoordig gelukkig beter voor elkaar. Zowel de ST1 als de ST2 kwamen op leer én nato in de set. De ST1 was voorzien van een 1171/633 en de Ultraman op een 1175/640 (nu van @myfriendscallmeKC).
Ik heb het nu op een moderne flatlink band gezet van de 57 racing met fijnafstelling. Zelfde looks maar dan modern.
Gefeliciteerd Tom! Klasse!
Hey! Daar heb ik ook wel eens gegeten met 2 aardige jongens.
Proficiat! Wat een klapper!
Getver. Ik ken dat soort horloges.
Bofkont, zou ik ook wel willen op de 321.
Edit: ik vind nota bene via Google deze uitwisseling: Speedmaster only IV - 2098 van Watchstick_81
Was ik helemaal kwijt. Korsakovje he. Toch nog maar eens die '57 bracelet bekijken dan
mooi zo op de pols, geniet ervan.
Heb een beetje hetzelfde als ik de blauwe Snoopy zie. De blauwe strap is wel erg leuk en speels maar als je foto’s ziet op staal dan vind ik dat net wat mooier staan op de een of andere manier.
En waarom de witte en niet de FOiS?
Ik denk dat je inmiddels wel de nieuwe stalen 321 sluiting los kan bestellen. Deze heeft ook micro afstelling gekregen en ik denk dat het overeenkomt met de nieuwe FOIS band.
De hele band kopen is dus niet nodig.
De FOIS is echt heel erg mooi. Maar naast mijn ‘reguliere’ Speedy is de witte een echte aanvulling. Op rubber, zodat ik hem op staal en rubber kan dragen. Die band heb ik immers al.
Op een gekleurde canvas band zal die ook goed staan vermoed ik.
De flatlink maakt de ultraman wel af. Op de ST1 ben ik meer pro leder of nato zoals uitgeleverd.
Pff beide weer mooie versies van de Speedy… grappig hoe de ST2 ‘Ultraman’ met paar kleine verschillen zo anders oogt.
Mooie inhoud ook van t etuitje🤩. Welke bandjes heb je allemaal en hebben ook foto’s van de banden op de speedy😏?
Oh man, dat blijft toch een geweldig gaaf ding…