Ik denk dat het vooral tussen m’n oren zit
Gaaf!
Dit gaat me geld kosten. Ik wilde écht de hesalite maar baalde van het ontbreken van deze caseback. Maar het kan dus gewoon geregeld worden
Heb het ook bij mijn Moonwatch laten doen.
Heb er nog eentje kunnen krijgen met de tekst:
“The first and ONLY watch worn on the Moon”
Gaaf!
Gewoon @Horloge24 André even een berichtje sturen. Wie weet kan hij de originele case back bestellen en gelijk installeren.
Bij de 3861 is het omzetten van de bodem vrij eenvoudig en ook goedkoper dan bij een 1861. de werkhouder hoeft bij de nieuwe namelijk niet vervangen te worden.
Heb een originele 3861 bodem met saffierglas in bestelling staan, stuur maar een PB bij interesse.
Voor Watches & Wonders 2024, let maar op
Is er al een idee naar prijs? Zelfde als de zwarte ? Ook hesalite of enkel saffier?
Nice! Heb Spiralwinder vaker overwogen maar je zet me weer aan het denken! Ik mis ook wel dat ik het uurwerk kon bewonderen. Hoe of waar heb je het vervolgens op waterdichtheid getest?
Even naar een horlogemaker in de buurt.
Beetje aan het verdiepen in de verschillende types Speedmaster.
Ik begreep nooit de Snoopy afbeelding op geselecteerde Speedmasters, maar dat is inmiddels helemaal duidelijk.
Ik kwam de 2015 Omega Speedmaster Apollo 13 Silver Snoopy Award tegen met het In-depth article op Fratello.
Prijzen op Chrono 24 zijn echt sky high, ehhh moon high.
Heb jij deze nog in bezit @rjbroer? Want ik zag hem volgens mij niet voorbij komen op de foto’s van de laatste besloten GTG.
Edit: Inmiddels gevonden tussen de vele Speedmasters van @rjbroer
Hooguit de secondewijzer!