Gaat mij om tov mijn Sedna vol goud variant.
Edit; ik zie dat 'ie al vanaf juli bij DNK ligt.
De Moonshine modellen zijn al aardig aan de prijs, maar de Canopus slaat echt alles…
Hoe is deze prijs te verantwoorden
Heb je de prijs van de 321 canopus al gezien?
Ah, de Sedna is even duur als de groene Moonshine ja, wist ook niet dat de panda Moonshine duurder is.
Die kan je straks lekker dragen zonder dat 'ie van de pols wordt gestolen, zodra de stalen versie uit is.
List 48€ k
Geen idee wat de moonshine kost
Volgens mij niet hoor.
Niet allen van de Canopus. De normale gouden is ook bezopen duur.
Alleen lijkt het wel of dat normaal is voor omega. Maar dat is het natuurlijk niet.
Eigenlijk voor rolex ook niet, terwijl die zelfs goedkoper zijn
LOL. voor dat geld zou ik wel een andere panda kopen
Scheelt dat ze 2e hands ruim onder de Rolex prijzen te koop zijn. Krijg je nog 'n mooier horloge ook.
Oops. Ik heb het over groen-panda-Apollo 11.
Die laatste is het mooiste.
Eens, daar krijg je ook nog eens 'n mooier uitgevoerd 3861 uurwerk en stukje meteoriet bij.
Dat laat ik aan ieder zelf over.
Maar feit is dat de afschrijving enorm is en 2 de hands ze lekker betaalbaar zijn
Zeer binnenkort weer ophalen.
Het horloge waar ik 't meest zin in heb.
Wel raar dat ik 'm dan toch steeds te koop zet. Het blijft veel geld.
En gelukkig trek ik 'm steeds net op tijd terug.
26K als je de band los koopt . Prijzen gaan inderdaad nergens over, van beide merken overigens. Voor hetzelfde bedrag een nieuwe gouden Daytona op rubber band (grijs) kunnen kopen maar viel in het niets bij de Moonshine A11
In het Blancpain only draadje gelezen dat Tourbillon op de PC Hooft half februari stopt met de verkoop van Blancpain, Breguet, enz. en een dedicated Omega boutique wordt.
Lekker man!
En zeker als je ook nog een gouden daytona OF koopt voor 26k! Dat is wel een superprijs en ook nog onder list!
De kluizen zijn open!