Omdat het bekend staat als een erg rijk land natuurlijk. Succesvolle Nederlanders met goedbetaalde banen doen er zaken. Dus een associatie met dat land, geldt als een statussymbool.
Een Omega Kenia of Iran limited edition zou minder ‘cool’ gevonden worden.
Volgens mij vertelde hij mij een tijdje terug dat hij er al 3x eentje gehad had en weer verkocht. Nu keer 4?
Verbaast me hoe snel mensen wisselen, sneller dan ik van onderbroek wissel figuurlijk gesproken dan hè.
Ja klopt helemaal. Dit is trouwens m’n eerste 3861 hesalite.
Ik heb kans op iets anders te kopen (het zgn buitenkansje), en door mijn armoede moet ik eerst iets verkopen, en een Speedy is makkelijk te verkopen en later weer terug te kopen.
Zodra het potje weer is aangevuld komt nr 5 er aan
Maar welke is het nu?
Hey forumleden,
Ben zelf woonachtig in Noorwegen en lid van een soortgelijke forum dat ‘Klokkeriet’ heet (80.000 leden). Opereert vooral op facebook, ook met dagelijkse veilingen. Daar ging gister een speedmaster professional sapphire 3861 2021 model voor 65.000 noorse kronen als hoogste bod weg, dat omgerekend 5672 euro is.
Ziet ernaar uit dat pre-owned aardig aan het dalen is. Mijn vraag is of deze prijs ook in Nederland kan verwachten voor een mooie pre-owned. Ik zie nu vooral de prijzen rond de 6100-6500 euro hangen.
Mocht iemand er eentje kwijt willen, stuur mij dan een berichtje, wie weet komen we eruit
Pre-owned 2023 3861 sapphire is laatst nog voor 6100 weg gegaan hier in het blauwe. Dat vond ik al redelijk laag. Zeker als je bedenkt dat list nu 8900 is.
De 2023 hesalite gaat pre-owned voor 5300 schat ik zo in.