Oef het is een plaatje! Mooie contrasten en duidelijk afleesbaar. I like it!
Ik vind hem ook erg gaaf. Die Rode letters geven ook een mooi contrast.
Vind hem echt wel gaaf
9k
Wat een prachtig mooie Speedmaster!
Maar 9K??
€ 9.000,00 zie ik nu. Potverdorie hè. Als ik kijk naar de concurrentie snap ik hem wel. Blijft voor mij gevoelsmatig toch wel een hoop geld voor een Speedmaster. Ik had mijn ‘normale moonwatch’ van de vorige generatie vier jaar geleden voor de helft…
Maar wel een heel gaaf horloge.
Ja heel fraai. De black PVD hands en indices maken het contrast samen met de rode tekst wel compleet. Eerste indruk: heel fraai
Maar … zal wel ff duren voor ik hem om de pols heb, die 9k ga ik er zeker niet voor betalen
Scheelt maar 100€ met de zwarte versie en dan heb je hier een gelakte wijzerplaat en echte uurmarkers ipv SL.
Het prijsverschil met de zwarte is logisch verklaarbaar. Maar het zal nog wel ff duren voor de witte op de grey market voor €6.500,- op te pikken is
Haha same here. Ik heb net een auto gekocht, dus deze Speedy zal helaas op zich moeten laten wachten.
Yep, de eerste worden via de OB’s uitgeleverd en dat is zeker zonder korting.
in vergelijking met de zwarte valt de prijs inderdaad te verantwoorden. Realiseerde me even niet dat de zwarte Sapphire ook al 8.8K€ kost…
Heel mooi die witte! Vooral die rode letters maken hem tof.
Voorkeur toch licht voor de classic in zwart
Is bij iemand bekend op wat voor termijn deze bij de normale AD te krijgen zal zijn?
Hij is heel gaaf! Als ik 1 op 1 kon ruilen met mijn 3861 had ik het denk ik gedaan. Maar dat is voorlopig niet heel aannemelijk
Oef… ik weet niet of ik zo ver zou willen gaan
Mooi ding hoor.
Maar 9k?
Sjees.
Ik zit met mn hoofd nog in de tijd dat ze 5k kosten…
De (financiële) meerwaarde van de eerder uitgebrachte LE’s met witte dial zijn in elk geval verdwenen vanaf vandaag muv panda
Ik had het horloge liever zonder de rode details gezien.
Maar ik sluit niet uit dat deze toch ooit rond de pols zal belanden …
En het is een kwestie van tijd voor de speedy 10K+ zal kosten helaas…