Speedmaster only V (Deel 5)

Op de Forstner 1450 die ik nog had liggen. Blijft een topper!

14 likes

Damn, ik vind die nieuwe witte echt heel tof. De contrasterende wijzers en vooral de opgelegde indexen is echt gaaf. Vraag me af of de witte plaat hem groter lijkt te dragen. Want voor mijn pols moet de speedy niet nog groter gaan zijn/lijken.

Een eigen plaatje voor de sfeer

24 likes

Past deze ook op de speedmaster? Ik heb deze bij mijn seamaster, niks mis mee, alleen erg duur.

7 likes

Damn you Omega! Ik was helemaal niet in de markt voor een nieuwe Speedmaster. Sinds de release van die witte, krijg ik hem niet meer uit mijn hoofd. Misschien moet ik maar even verstandig zijn en wachten tot de hype een beetje gaat liggen. Kijken of ik hem dan nog steeds wil. :sweat_smile:

Tot die tijd maar even met deze. Die gaat sowieso nooit uit de collectie!

11 likes

Je kan met je modelnr het checken op compatibiliteit:
image

https://www.omegawatches.com/omega-two-piece-strap-speedmaster-moonwatch-professional-black-rubber-strap-032z017245w

2 likes

21 likes

Sorry verkeerde screenshot gedeeld. Er staat er nu eentje op de omega site expliciet voor de speedmasters. Aan de binnenzijde textuur/afdrukking maanlandschap. Voorheen niet direct vindbaar en kon je die alleen met een gouden sluiting kopen voor een specifieke speedmaster uitgave (vele malen duurder :stuck_out_tongue: ). Nu dus te koop.

Binnenkant:

7 likes

Ik denk dat dit mooi kan staan op een speedy. Zijn denk ik wel genoeg mensen die een aftermarket rubber hebben geprobeerd

32 likes

kan op goud of op staal (plaatjes van OF):

14 likes

Leuk dat rubber. Maar voor de speedy is de OEM nylon fabric of leer strap mooier mijn inziens.

Rubber is zeer fraai op aqua terra of seamaster overigens

13 likes

Lekkere foto dit! :heart_eyes: De details zijn mooie vastgelegd.

1 like

:pray::pray:

1 like

Ja lachen. Maar als Rolex het doet gaat iedereen helemaal uit z’n panty. Stel je voor als er een Sub met witte plaat zou komen. Influencers en marketeers zouden helemaal flippen.

2 likes

Ja. Valt me idd beetje tegen dat er weinig hype is rondom deze speedy ( ook hier in dit topic )
Ik, als rolex-boy vind hem serieus leuk.

1 like

19 likes

Maar dat komt omdat je ook zo graag 'n Speedy wil…

Vast weer 't goedkope alternatief :face_holding_back_tears::crazy_face:

1 like

Hier van’t zelfde :sweat_smile:

Helaas zijn er nog niet zoveel live beelden van om op te verlekkeren. Ik ben benieuwd hoe het wit in het echt overkomt :blush:

12 likes

:heart_eyes: