Speedmaster only V (Deel 5)

Ja hij is wel heel erg mooi… Het begint al te spoken in mijn hoofd :sweat_smile:

De nieuwe prijzen zijn gewoon zo gek geworden, wetende dat ik een Speedmaster hesalite op stalen band gekocht heb in 2019 voor 3750 euro. Maar het is helaas gewoon de prijs inderdaad :man_shrugging:

We zullen het daarop houden :smile:

1 like

Wat gaaf. Kan dit ook op een 3861?

Goed idee :smile:

12 likes

Wat is gaaf?

19 likes

18 likes

Prachtig.

Hoe vaker ik er naar kijk, des te hebberiger ik er van word. Hij klopt gewoon helemaal.

Mooier dan de Canopus…

/rent gauw weg

1 like

Ik heb er ook last van vandaag :sweat_smile:

5 likes

Hodinkee on the new Speedmaster

In dollars een stukje goedkoper.

Kan iemand me dat uitleggen? Mooi horloge, maar 900 ballen mooier dan de zwarte met saffier? De zwarte op saffier vind ik op Chrono voor 7100, da’s een redelijke prijs voor deze handopwinder. Absoluut. Maar 9K?

Dit is niet omdat ik het, nogmaals, geen cool horloge vind, maar gewoon puur even… Vanwaar deze mate van opwinding?

2 likes

Hij is 100 euro duurder dan de zwarte met saffier (8900 vs 9000). De zwarte met hesalite kost 7700.

Als het wit van de plaat even mooi is als het wit van de plaat van m’n Sinn 104 dan wil ik m!

Over 2+ jaar zal dat ook voor de witte gelden.

Ah… Ik dacht dat de saffier nog 81 list was. Kijk. Ze zijn allemaal onredelijk. :grin:

3 likes

MSRP gaat natuurlijk helemaal nergens meer over, maar 100 euro voor de extraatjes als een gelakte dial die echt spierwit is) en opgelegde indices, vind ik het wel acceptabel.

Als je kijkt naar andere chrono’s in deze categorie, dan is 9k niet eens heel slecht vind ik. Maar zoals @YY77 al zei, deze vind je later gewoon goedkoper in het grijze circuit.

Volgens mij heeft Omega hier wel een klapper te pakken als ik diverse (merk)fora’s lees. :slight_smile:

2 likes

Iemand al ergens gelezen wanneer de witte Speedy bij de AD ligt? Ik ben erg érg van gecharmeerd.

1 like

Iemand anders die de omega rubber strap voor een speedoverweegt of al heeft? Benieuwd naar ervaring. Vond een prijs van 600 euro wel best fors.

1 like

Heb hier nog niemand mee gezien, wel op Omegaforums.

Je weet dat het incl. de vouwsluiting is hé, die slijt niet.

2 likes

1 like