Enkel geprint op de zwarte hesalite, saffier opgelegd, alsook bij de witte.
die zwevende indexen owwwww, wat schitterend
Dus toch… vet!!
Dit blijft toch een prachtige foto. Ik blijf hem mooi vinden.
Wauwsers.
Door de opgelegde indices komen de step dials veel meer uit!
Prachtig deze; hoewel ik hem op de stalen band veruit het mooiste vind.
Hoe draagt deze tov de “normale” speedy?
Ik ben meer fan van straps en al helemaal deze die perfect matcht, hoewel de OEM flatlink echt prachtig is en fantastisch draagt.
Dit is mijn eerste Speedmaster dus weet niet hoe het verschilt met een gewone, zal wel gelijkwaardig zijn aangezien ze met deze de nieuwe kast hebben geïntroduceerd.
Ja die flatlink lijkt me erg comfortabel. Kon je deze ref. nog bij de AD krijgen? Hoewel al sinds ca 2018 op de markt als LE is ie nog steeds op de website “beschikbaar” zie ik
50 jaar jubileum was juli 2019, nieuw gekocht bij de AD door een aanbetaling in mei 2019 toen die gepresenteerd werd. Was redelijk snel uitverkocht dus snap niet dat Omega nog meerdere keren prijsverhogingen heeft doorgevoerd en op de site niet duidelijk zet dat die niet meer beschikbaar is.
Das idd gek. Op C24 staan er ook van 2023?
Wellicht toch een serie achtergehouden
Laatst tijdens een GTG lag ie er, helaas te weinig aandacht aan gegeven…!
Potverdikkie wat mooi.
Zit enorm te twijfelen over de aanschaf van een Forster contemporary flat link bracelet fully brushed. Die met die iets dikkere en langere schakels en de push button clasp.
Heeft iemand ervaringen met deze op z’n Speedmaster?
Laatste een Speedmaster gepast met deze erop en was positief verrast over de kwaliteit van de schakels. Wat mij betreft een goede aankoop
Die jij/wij hadden gepast, had geen push-button clasp, dus ik twijfel of het dezelfde band is. De kwaliteit was wel erg goed.