Klopt, maar verder lijkt die wel overeen te komen zover ik kan zien dus wat betreft de kwaliteit zal het denk ik wel goed zitten
Dit is de ‘originele’ met plattere en kleinere schakels, zonder push button clasp inderdaad.
Het is twijfelen tussen deze en de contemporary en tussen fully brushed of alleen brushed center links.
Ik neig naar de contemporary en dan fully brushed.
Dat verende van de gewone leek me dan wel weer prettig bij een niet verstelbare bracelet.
Moeilijk dit.
Ik ben er uit.
Met de TinTin erbij een behoorlijke Speedmaster verzameling
Ik weet niet waar in t land je woont, anders de mijne uitproberen voor je koopt.
Ik heb de 3861.
Ja, beetje uit de hand gelopen. Je weet hoe dat kan gaan
Mijn standaard Speedmaster Pr heb ik onlangs verkocht. De TinTin staat ook te koop. Beetje opruimen en ruimte maken voor iets anders
Tin tin
Hoewel dit niet mijn ultieme doel was, is mijn Need for Speed(master) even gesust. Er komt zeker wat bijzonders in de toekomst maar voor nu vooral genieten van deze basic knaller. En jeej ik had niet verwacht dat de hesalite qua glaasje zoveel mooier zou zijn dan de saffier (die ik al eens gehad heb)!
Ja de hesalite is de mooiste, ook de full brushed band is zoooo gaaf!!
Sinds vandaag mag ik hier ook een mooie speedy posten dankzij een leuke koop met @Paraflex.
Net door de AD de band iets laten inkorten en nu kan het genieten beginnen.