Gefeliciteerd met je NA!!
Dat is een groot compliment! Dank je wel
We hebben ieder onze eigen stijl… en met dien verstande dat ik mijn foto’s maak met mijn iPhone 12 Pro Max
Jullie plaatjes maken het voor mij een feest hier, geen gezeur en gezeik maar gewoon bizarre foto’s
Blij mijn 1861 nog te hebben, maar mijn E81 niet meer. Ik mis mijn Le Mans-blauwe Sabine nog wel eens, maar ze kneep me helemaal uit.
Ze moeten zeker productieplek vrijmaken voor het 55th anniversary Snoopy model
Redelijk zeker dat anniversaries voorbij zijn. De A15 en A17 50th zijn niet uitgebracht en als in juli geen A11 55th komt dan lijkt de Snoopy 3 de laatste ode aan de ruimtereis.
Amen
Dat zou wel echt heel zonde zijn.
50 is een mooi getal voor de Apollo tribute wat mij betreft. Geen ST3 is wel jammer als die er niet meer komt.
Voorlopig Omega boutique only, en die hebben we (nog) niet in NL. Dit gezeur had ik ook met de Snoopy 50.
Inmiddels is er voor de witte al 6 maanden tot 1 jaar wachtlijst in diverse landen. Blijkbaar zijn we niet de enigen die gecharmeerd is van deze Speedy
Omega gaat niet stoppen met zo’n marketing tool.
Dat er op een gegeven moment 30k neergelegd werd voor een Snoopy50 heeft wonderen gedaan voor het imago van de Speedy, dus er komt echt wel een Snoopy 4.
Misschien duurt het wat langer (Snoopy60th?), maar voorlopig hebben ze de handen vol aan de witte std Speedy. Duurt zeker 2 jaar voordat deze nieuwe versie grijs voor een 6,5 tot 7k te koop is.
Dan gaan we het zien in 2030.
Wacht ik zet het vast in mijn agenda.
De lijsten worden gewoon opgeschoond met 'n goedkoop excuus. Zo zou ik 'n Cartier in Platinum krijgen en die werd ook ineens niet meer uitgeleverd. Standaard AD spelletjes.