Oke. Dus? Zilver is in veel opzichten een inferieur materiaal voor gebruik in horloges en het kost geen moer.
Dat snap ik, maar Omega was wel eindelijk het mannetje met een horloge boven list. En dan bedoel ik terwijl deze in productie was en niet pas na de discontinue.
Ik ben dus benieuwd of deze nieuwe release effect gaat hebben op de marktprijzen van deze modellen
Maar als je het niet met me eens bent. Zeg dat dan gewoon.
Ik zeg alleen dat ik benieuwd ben wat deze nieuwe release met de marktprijzen van die modellen gaat doen. Ăf het ĂŒberhaupt invloed heeft of niet. Ik kan me voorstellen van wel.
Uiteindelijk wordt een edelmetaal altijd boven staal geprijsd, het is aan de koper om te bepalen of dat het waard is. De Tudor BB58 zilver is ook 1k meer dan staal.
De Canapus kun je moeilijk vergelijken met de nieuwe witte. Qua prijs denk ik niet dat dat directe concurenten zijn.
De Tokyo zit in de prijsklasse van de nieuwe witte en wordt ook niet meer gemaakt. Ik denk dat het voor de prijs niet veel uit gaat maken. Het is maar welke je liever hebt.
De Snoopy is zowel list als grijs duurder. Als je dat er niet voor over hebt kun je nu als alternatief de witte kopen. Ik denk niet dat Omega nu met de Snoopys blijft zitten nu ze de nieuwe hebben uitgebrachtđ
Ik denk dus dat het weinig uit zal gaan maken voor die modellen
exact. Nu kan een ââgewoneââ koper een witte zien en kopen. De LEâs zijn niet voor de gewone kopers, die weten helemaal niet van het bestaan ervan af. Ik denk dat ze een meesterzet hebben gedaan!
Horloge liep in het begin +15,5s/dag. Nu na dagelijks dragen +3,6s/dag. Enig idee hoe dit kan? Meer draaitijd tov vorige eigenaar? Ik zou dan juist verwachten dat ie in het begin langzamer had gelopen?