Blijft een gok waardoor het komt, al is het de vraag of je echt elke dag het horloge evenredig in alle posities kunt dragen dag na dag.
Heb nog even gezocht naar een strakke 3590.50 of 3592.50, die zijn ook erg nice. Vaak mooi verkleurde tritium indexen. Als je toch geen saffier wilt kun je ook naar neovintage kijken
Ja ik heb helemaal niks met vintage horloges, dus het zal echt de nwe versie moeten zijn. Echt een schitterende toolwatch
en 10x mooier…
Hahaha, dat is inderdaad een lastige keuze! Aan de andere kant… je hebt twee polsen
Heb ik weleens geprobeerd! Maar ik kan echt niet wennen aan een horloge aan m’n rechter pols. Voelt bijna alsof ik handboeien om heb.
ik ga me diep schamen in een hoekje
Heeft iemand enig idee wat voor een (16mm) buckle er op een Speedmaster bandje hoort tegenwoordig? en waar die te krijgen zijn? op de site kan ik het zo snel niet vinden
Geen idee welke gesp er tegenwoordig op zit, maar mocht je dat niet uitmaken, dan heb je hier in ieder geval een paar gespen.
Olie begint wat in te dikken. Na een tijdje lopen krijgt het weer de goede viscositeit. Duidt wel op een aanstormende servicebeurt.
Moet al lang op 1 oor liggen trouwens. Vanavond in Paard naar een concert van Joy Division Undercover geweest. Geweldige cover/tribute-band. Droeg ik ook deze anno 2020 1861, met inmiddels deze Spiralwinder caseback:
Autorijden in Den Haag is trouwens de Hel op Aarde, volgende keer echt met het OV en dat zegt wel wat. Werkelijk alles is opgebroken, overal.
Ah dat is mooi! Die heeft STRPS ook.