Wat is de speedsmaster toch buitenaards mooi, ook mijn mooiste klok.
Mooie set zo
Honden mogen toch geen chocolade?!
Ziet er goed uit! Wat voor band heb je aan zitten? Een Forstner Flatlink?
Dank je! Dit is de Omega Speedmaster 57 flatlink band. Het middelste deel van de eindschakel is gemonteerd (middels twee schroefjes aan de onderzijde) en daardoor heb je een heel scherpe overgang van gepolijst naar geborsteld. Dat hebben de Forstner en UC banden niet. Dit ter info natuurlijk
Ken je dat… Jezelf maanden lang verheerlijken en verheugen op dat ene, specifieke horloge. Op de foto’s en bij anderen ziet het horloge er zo mooi uit. Eenmaal zelf het perfecte horloge gevonden, lijkt de klik in het echt toch uit te blijven…
Wellicht er binnenkort dan maar een andere liefhebber blij mee maken. Gekke hobby
Ah dat is jammer inderdaad. Er zal vast wel iemand anders zijn die er blij mee gaat worden.
Dit is zo ontzettend mooi pffff
Staat hem goed zeg!!
Jouw prachtige foto’s maken me altijd nieuwsgierig naar een 3861
P.s. Ik hoop dat je sollicitatie van een aantal dagen geleden nog goed is gegaan
Ah wat jammer joh. Misschien nog met een ander bandje kijken of de liefde gaat groeien?
Dat hesalite ziet er wel heerlijk uit op de foto.
Ja, ik vind het zelf ook wel jammer, eerlijk gezegd. Aan de andere kant, is het ook weer onderdeel van de hobby. Het is wat het is.
Ik heb altijd een voorkeur gehad voor stalen banden, dus ik ben bang dat een andere band voor mij niet het verschil zal maken.
Ik merk dat ik qua Speedmaster toch meer neig naar een moderne variant. Misschien ga ik in de (nabije) toekomst toch eens een 3861 uitproberen.