Speedmaster only V (Deel 5)

Ik zou zeggen… deze er uit… een 3861 er weer in! :rofl:

Edit:

There you go :rofl:

2 likes

Hoe lang heb je hem? Uren, dagen, weken? Zou het tenminste een paar dagen even geven.
Zelf heb ik (nog niet zo heel lang) een 3861. Ik heb daarvoor de 1861 en de 3861 naast elkaar in de handen gehad en omgeslagen. Wat mij betreft een wereld van verschil en is de 3861 echt een ander horloge. Dus misschien eens een 3861 ergens passen of proberen voordat je Speedy Pro volledig opgeeft :ok_hand:

2 likes

Vandaag naar Gilson geweest in Knokke (ja ik ben een Vlaming :wink:). Toch nog eens een Breitling en een IWC er bij gepast om te kijken of ik echt wel de Speedy wil.
De Breitling viel meteen af, maar de IWC is toch ook wel imposant… :thinking:

11 likes

Een dikke week ongeveer. Ik heb hiervoor ook een 1861 gehad. Die band deed het hem helaas niet voor mij. De band die op deze 3590.50 zit vind ik wel weer erg mooi en comfortabel. En daar is natuurlijk de nieuwe band van de 3861 op geïnspireerd.

Ik ga binnenkort zeker even een 3861 passen!

Toch nog even een plaatje van deze mooie Speedy :heart_eyes:

10 likes

De 1479 band is inderdaad heerlijk! Ik had deze uiteindelijk op mijn “moderne” 2017 Moonwatch gezet, omdat de sluiting van de OEM band in mijn pols sneed. Die 1479 band bracht mij uiteindelijk ertoe om een 3590.50 te kopen, die deze natuurlijk standaard erop had zitten.

Jammer dat de klik er niet is! Wel goed dat je het eraan hebt kunnen proeven :slight_smile:

De band van de nieuwe 3861 Moonwatch is overigens gebaseerd op de “Nixon” bracelet van de gouden 145.022BA. En de 1479 destijds ook.

Foto van Omega (originele 145.022BA):

4 likes

Precies wat je zegt. Als ik zo kijk naar de horloges op jouw pols dan is de IWC te groot. De lugs steken aanzienlijk uit buiten je polsbreedte.
Ook is de Pilot Chrono vrij dik door het automatische uurwerk wat erin zit. Beetje een “tonnetje”.
De Speedmaster ziet er met afstand het beste uit op je pols, hij is verfijnder.
(Zit overigens zelf ook nog naar een IWC te kijken voor erbij, maar dan naar de Portugieser chrono.)

3 likes

Ik lees het hier veel, je hebt hem of je hebt hem niet, heb je hem niet dan wil je hem en als je hem hebt ben je hem beu. Speedy is alomtegenwoordig in een collectie!

Neem het van me aan, houden…

2 likes

Imposant groot ja :face_with_monocle: pak de speedy; mede vlaming tip

2 likes

Mooie band! Is ie van Bulang?

vanavond ook weer de speedmaster gedragen

10 likes

Jammer! Heel mooi ding!

1 like

Nooit naar de maan geweest. Maar toch een heel fijn horloge. :smiling_face_with_three_hearts:

18 likes

Bling bling

13 likes

Goedemorgen!

26 likes

17 likes

16 likes

Kiekje van gistermiddag :sunny:

19 likes

M’n Speedmaster op originele Omega krokodil leder band

13 likes

Lijkt 1 mm te groot?

1 like

Klopt wel, maar ik vind het jammer om deze bijzondere band (destijds ongeveer € 500,00 geprijsd) ongebruikt te laten liggen. Van de achterkant gezien valt het op.
De Speedmaster zit er stevig en veilig op😊.

2 likes