Speedmaster only V (Deel 5)

Avondwissel naar de Speedy

16 likes

Heb je al iets op het oog? Of een voorkeur voor een bepaalde uitvoering?

31 likes

Ik ga voor de laatste nieuwe, 3861 dus, met saffier. Het is de bedoeling dat ik hem veel draag. Jammer genoeg zal ik hem niet als daily kunnen gebruiken. Ik geef les in lassen en plaatbewerking en ik wil er echt geen accidenten mee hebben. Maar tijdns de weekends en vakanties wordt het absoluut deze. Ik was van plan om naar Maastricht te gaan bij Filipucci, hij heeft er verschillende liggen voor 7175€. Daar het voor mij een rit is van ongeveer 3u (240km) had ik een mailtje gestuurd of hij er eentje aan de kant wou leggen voor mij. Hij antwoordde dat hij dat enkel wou doen als ik een voorschot stortte. Een voorschot bij een grijze dealer zie ik echt niet zitten, je weet maar nooit dat ze toch niet helemaal nieuw zijn. En na wat zoekwerk kwam ik bij Coronet Time in Antwerpen. Model '24 met de nieuwe clasp en in de stickers, ongedragen dus, voor 6999€. Dit is 100 km minder én goedkoper. Hij heeft bevestigd dat de garantie afgestempeld is door Omega en laat ons hopen dat dit een goede deal wordt. Ik vertrouw het nog steeds niet helemaal maar neem toch maar het risico. 1900€ goedkoper dan in de boutique is meer dan 20% korting en Gilson Knokke kon niets geven van korting. Fingers crossed… :crossed_fingers:

10 likes

Mooi hoor, proficiat !

Herkenbaar, helaas… Ik kan hem ook niet om tijdens het werk. Maar de momenten dat je hem wel om de pols kunt slingeren zijn daarom misschien wel mooier :smile:

Enne, saffier :+1:

6 likes

Volgens mij een prima shop. Ik zie ze ook wel eens voorbij komen op Chrono24 met over het algemeen goede reviews.

Alvast veel plezier morgen!

2 likes

:point_up_2:t2:

@Huugje Niet alleen dat, ook gewoon een correcte en aangename gast dus daar hoef je je geen zorgen over te maken :ok_hand:t2:

2 likes

Het is een leuk ding om te dragen, fijne maat, gewicht en dikte. Vooral zomers maar de double sapphire trekt ook behoorlijk :wink:

1 like

Grappig, maar voor de meeste hesalite-bezitters denk ik niet waar. De meesten kopen hem toch met korting, en dan ligt de prijs niet gek ver uit elkaar.

Enne, is dit niet dat stuk waar Posh Spice zei dat ze uit een working class gezin kwam, en hij riep dat ze met de Rolls Royce naar school werd gebracht? :joy:

2 likes

Ik heb de reviews van Coronet Time ook van dicht bekeken, het ziet er inderdaad goed uit. Maar jullie fijne reacties stellen me nu helemaal gerust. Top mannen :+1: :smiley:

2 likes

Het is prettig zakendoen met Seppe van Coronet Time. Onlangs zorgeloos een nieuwe Panerai 1085 van hem gekocht en binnenkort spring ik nog eens binnen voor een Tudor.

2 likes

Paasdiner

19 likes

Daar is ie dan :smiley: :smiley:
Leuke ervaring met Seppe. En ondertussen nog wat andere horloges gepast van IWC en Tag Heuer. Maar deze is voor mij mijn ultieme horloge.

33 likes

Seppe vertoeft hier trouwens ook op het forum :slight_smile:

Nieuw broertje erbij

32 likes

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst.
Ik heb dezelfde en het blijft genieten!
Pluspunten zijn de zichtbodem, het opgelegde Omega logo en de hoge krasbestendigheid van het saffier.
De glanzende delen in de bracelet moet je van houden. Voor mij zeker geen minpunt.
Geniet ervan!

3 likes

Gefeliciteerd met je ultieme horloge! Je hebt hem voor een mooie prijs te pakken. Geniet er van!

Ook van harte met het broertje!

3 likes

Ik vind hem helemaal geweldig, net dat helder wit maakt hem voor mij Wowwwww!!

1 like

De 321 toch, meer de broer dan het broertje?