Speedmaster only V (Deel 5)

Juist maar heel wat fijner!

Ook proficiat👍

1 like

Proficiat, geniet ervan

1 like

Lang op moeten wachten?

Easy fix. Juiste “grain” Scotchbrite en een vaste hand. Afplakken is het meeste werk. Maar het zit er ook zo weer op vrees ik! Mijn 633/1171 gesp is ook een krassenmagneet. Gaat er in het voorjaar, als dat ooit nog komt :roll_eyes:, weer op. Nu op de Molequin.

3 likes

2 jaar ongeveer

2 likes

Prachtig man proficiat!

1 like

Hoe meer foto’s ik bekijk hoe meer ik vind dat hij de zwart leder band nodig heeft als extra contrast. Normaal ga ik altijd voor staal maar hier begin ik echt te twijfelen… zoals @deuxani zei. Ik ben razend benieuwd naar IRL! Nog geen updates van de plaatselijke AD

2 likes

Voor nu moet je het met foto’s doen aangezien OB’s te ver weg zitten, deze kwam ik net tegen:

17 likes

Het wit maakt hem wel ‘ groter ‘ allesinds. Benieuwd wat de levertermijnen echt worden !

1 like

Nog een foto:

7 likes

Ja voor mij is die te groot vrees ik, wit maakt hem idd forser.

Lekker slippertje maat. ‘Collectors signature’.

3 likes

Ik kon het niet laten
Verwerken: 20240330_232628.jpg…

Enig idee welke?
Toch maar eens proberen.

1 like

Zachtste! Donkerrood. Vooral recht houden die gesp, en niet te hard drukken!

1 like

Dank. :pray:t2:
Ik ga het doen!

1 like

Ja @Timelover @YY77 , als ik zo omegaforums doorlees zeggen ze veel hetzelfde zeker in de zin van:

• levertermijn(en): wat zal het dan niet zijn bij mijn lokale AD in kortrijk…
  • witte plaat voor en tegenstanders na ze int echt gezien te hebben.

Ik had me altijd voorgenomen om hem op staal te kopen, evt nu de zwarte band erbij te nemen voor het contrast en de stalen band te houden voor op een (toekomstig hopelijk via de AD) snoopy!

1 like

321 :heart_eyes: van harte!

1 like

:joy: Ja, inclusief witte sokken. Zijn smaak in horloges is een stuk beter dan in kleding.

1 like