Speedmaster only V (Deel 5)

Chronowijzer lijkt niet perfect in het midden te staan. Misschien gezichtsbedrog :thinking:

@Erik_de_Gast Sla je slag!

1 like

Wel verleidelijk. :sweat_smile: :v:

Wellicht ga ik deze week ff langs, tnx voor de tip @YY77
Vandaag nog even genieten van deze beauty:

20 likes

Dat deze nog niet meteen verkocht is, zegt ook wel genoeg. If it’s too good to be true…alhoewel niet iedereen een mega premium vraagt natuurlijk en 9000 is nog steeds een aardig bedrag.

Hij had 2 wkn terug nog een LNIB Speedmaster Trilogy voor 6.5k te koop gezet, die was wel binnen een halve dag weg, al is er nog geen recensie door de koper geplaatst.

1 like

NA, toch spannend altijd via DHL, maar hij is er!

24 likes

17.1?! Dat meen je niet wat een geld zeg

Yep, nieuwe slogan van Omega: beter te duur dan niet te koop. :stuck_out_tongue:

7 likes

Klopt het dat speedy’s tot ongeveer 89/91 geen serienummer op de case hebben en enkel op het uurwerk? Op OF wordt hier wel over gesproken nl.

28 likes

25 likes

15 likes

Da’s een goeie. Stepped dial is altijd een dikke plus. En teveel patina vertrouw ik sowieso nooit. Mooi exemplaar.

1 like

NA via Jaap…

34 likes

20 likes

15 likes

toch weer proberen!?

hesalite toch?

1 like

Yes, hoewel de verschillen niet echt wereldschokkend zijn voelt deze toch wel aan als een andere Speedmaster. Voor mij zit het grootste belevingsverschil in de band de vreselijk comfortabel is, fraaie en fijn werkende clasp en (ik weet niet of dat daadwerkelijk ook zo is) een beter gewicht en balans tijdens het dragen.

Al met al een goede kandidaat om de collectie langdurig te versterken :wink:

2 likes

20 likes