Speedmaster only V (Deel 5)

Mijn Speedy uit 1990 heeft in ieder geval geen serienummer op de case staan. Het Moonwatch only boek geeft daarnaast ook aan het vanaf eind 1990/ begin 1991 dit werd geïntroduceerd, vanaf serienummer 48.260.xxx

3 likes

Dank voor de info! Had het boek er zelf nog niet bij gehad. Weer gerustgesteld :grinning:

De band idd. En de looks met stept dial. Heb je de nieuwe verstelbare sluiting? ik nog niet

1 like

Mijn nieuwe aanwinst :heart_eyes:

49 likes

Cool!

1 like

16 likes

Nee, ik ga eerst eens kijken hoe ik de zomer door kom. Ik heb nu een hele prettige fit en de ene verstel optie op de sluiting is er niet voor niks natuurlijk. Niet zo gemakkelijk als de nieuwe sluiting maar nog steeds prima te doen.

1 like

Heel fraai! Gefeliciteerd! De nieuwe 57 is echt een enorm verbetering ten opzichte van de oude generaties.

2 likes

Al eens voorbij gekomen?

https://brusselsvintagewatches.com/en/the-story-of-the-speedmaster-prototype-monocontatore/

4 likes

Wel op OF:

Schitterend!

1 like

In de Wafi City Mall (Dubai) worden ze, volgens de verkoper van de Omega boetiek, pas in september uitgeleverd aan de klanten die er één besteld hebben. Aan de diverse foto’s hierboven te zien zijn de leveranciers in NL minder spastisch?

8 likes

September is wel een heel eind weg, zou raar zijn dat 'n land niets uitgeleverd krijgt van een normaal productiemodel.

Ik vond het ook nogal wat… deze kreeg ik ieder geval niet mee (als ik dat had gewild). Kan ook aan mij gelegen hebben natuurlijk.

Deze mocht wel voor zo’n 27k AED (zonder onderhandelen) mee:

Twijfel nog… met invoerkosten waarschijnlijk niet veel voordeliger dan in NL met korting.

5 likes

Een OS Parijs 2024 voor €57k, slik:

11 likes

:face_exhaling:

Bicolor op rubber, tja, daar willen ze bij elke Omega AD wel van af.

2 likes

Dat denk ik ook niet, ik vind m nog aardig aan de prijs moet ik zeggen. Doorverkopen zonder al te veel verlies is ook een drama bij dit soort modellen.

1 like

Is wel erg mooi… maar 57k mooi? :thinking:

Ik zou het wel weten als ik een gouden Speedmaster zou kopen, de groene moonshine Speedmaster is mooier en 10k goedkoper.

4 likes