Wat doe je toch allemaal, vol langs een deurstijl…laatst nog dat gevalletje dat die uit je handen viel… Je bent er niet bang mee
Hahaha ik ben de laatste tijd een beetje klunzig
Leuke moonswatch!!
Zo, die is gaaf! Ken deze helemaal niet, maar erg gaaf zo met die lichte dial en oranje accenten!
Ik ben nieuwsgierig. Ik zat naar de huidige prijs van de DSOTM te kijken. En ik zie 2 varianten. Het lijkt alsof alleen de clasp anders is. Maar dat kan toch nooit €2800,- extra zijn? Mis ik iets, of is die deployment variant echt zoveel duurder dan de standaard buckle?
Zit je je te vervelen?
Laatste prijsverhoging op de gesp uitvoering was 7-2-22 en was toentertijd 900 goedkoper dan met de vouwsluiting, die laatste heeft nog 3 prijsverhogingen gekregen in de tussentijd.
Godver. Ik dacht dat ik deze vraag wel een beetje incognito kon stellen hier. Wat doe jij hier?
Dat is een goede verklaring! Die gesp uitvoering is eruit?
Lijkt het wel op ja, al is het vreemd dat LE’s in prijs omhoog zijn gegaan ondanks dat ze al lang en breed uitverkocht zijn (Apollo 11 50ste edities).
Dat is met de vouwsluiting incl., bij Breitling krijgt je daar alleen de kroko band voor wat ik helemaal onbegrijpelijk vind. Sowieso koop ik alleen nog maar aftermarket, meer keuze qua stiksel en kleurmogelijkheden en goedkoper.
Gefeliciteerd. Maat lijkt perfect voor je pols👌
Staat goed hoor! Ja de Speedy Pro is weliswaar 42mm in diameter, maar draagt eigenlijk meer als een 39 of 40. Wat perfect is!
het mysterie van de crownguards!