Speedmaster only V (Deel 5)

Ja stom, heb ‘m zo meegenomen. “Zet ‘m er zelf wel op” :upside_down_face:

De swingarm van de originele sluiting past in de nieuwe clasp: dus de nieuwe clasp kan wel op de band zonder verloopschakeltje. Echter de originele swingarm is smaller aan de binnenzijde en valt dus niet netjes over de “push” knop van de nieuwe clasp.

Ik had het zelf pas na een week of wat door omdat het opzich wel past, maar de combinatie sluit dus niet mooi vlak :clown_face:

Bij mij werkt het juist andersom. Ik vind deze Speedy zo vet, blijft maar in m’n hoofd spoken. Ben ondertussen zo ver dat ik serieus in twijfel zit om mijn Rolex Datejust weg te doen om deze te gaan halen…

3 likes

Als je op C24 zoekt op Speedmaster Apollo anniversary krijg je heel veel limiteds te zien, daar moet wat tussen zitten voor je gezien de enorme aantallen :smile:, waaronder deze Apollo 17 45th in de standaard 42mm kast in ongeveer de stijl van de 8.

5 likes

Domme vraag::blush:
Weet je of het mogelijk is hier zo’n Omega 3- of 6-punts verstelbare clasp op te zetten?
Zo ja dan trek ik m’n SM gelijk weer uit het blauw"…

1 like

Ding krijgt echt nauwelijks draagtijd, maar, nieuw leren bandje (B&S) incoming en als ik die contemporary bestel, helemaal met een verstelbare gesp, dan blijft ‘ie.
Hij is toch wel heel erg leuk en bijzonder en veel mooier dan een Daytona vind ik.
Tegelijkertijd zou ik met een kleine Bulova moonwatch ook heel tevreden zijn.

De verstelbare gesp is bepalend vooralsnog.
Benieuwd naar de reactie van horloge24… :blush:

1 like

Nieuwe peccary (pekari) band van Fluco is binnen. (Wat meer break-in nodig dan verwacht, maar de kwaliteit lijkt top!)

10 likes

38 likes

Bijna onderweg

Onderweg

Forstner flatlink bijna onderweg

En als de spulletjes binnen zijn is hij niet meer beschikbaar.
Gewoon te mooi.

Heb geprobeerd, tien keer zoom in de volle zon met m’n aardappeltelefoon, om de silvergrain te vangen.
Beetje gelukt…

2 likes

Ik hoop dat dat haartje linksonderaan je 12-index OP je glas zit… …ja sorry, ik zie alles. Is ook mijn werk. :face_with_monocle: :sweat_smile:

Swirl in het plexiglas volgens mij.
10 keer zoom in zonlicht hè… genadeloos.
Morgen bij daglicht ga ik op onderzoek uit…… :blush:

2 likes

Plexi kan de oorzaak zijn. :peace_symbol: :smiling_face: Voor een haartje zou het ook te dun zijn; een mensenhaar is bijvoorbeeld 4 a 5 honderdste. Dit hier is 1 a 2.

1 like

Had meer foto’s.
Op deze, andere invalshoek, minder zon, ook 10 maal vergroting, zie ik het niet…
En de grain zie je dan ook niet.

9 likes

23 likes

Mooie foto’s, super horloge!

2 likes

Inmiddels alweer bewolkt :sun_behind_large_cloud: hier

15 likes

Heb er weer een, nu met de nieuwe sluiting…

27 likes

Hello

16 likes

Aan iedereen een fijne ochtend, middag of avond gewenst! :grin:

16 likes

De beste dag van de week! Happy speedy tuesday!

30 likes

29 likes