Ja stom, heb ‘m zo meegenomen. “Zet ‘m er zelf wel op”
De swingarm van de originele sluiting past in de nieuwe clasp: dus de nieuwe clasp kan wel op de band zonder verloopschakeltje. Echter de originele swingarm is smaller aan de binnenzijde en valt dus niet netjes over de “push” knop van de nieuwe clasp.
Ik had het zelf pas na een week of wat door omdat het opzich wel past, maar de combinatie sluit dus niet mooi vlak
Bij mij werkt het juist andersom. Ik vind deze Speedy zo vet, blijft maar in m’n hoofd spoken. Ben ondertussen zo ver dat ik serieus in twijfel zit om mijn Rolex Datejust weg te doen om deze te gaan halen…
Als je op C24 zoekt op Speedmaster Apollo anniversary krijg je heel veel limiteds te zien, daar moet wat tussen zitten voor je gezien de enorme aantallen , waaronder deze Apollo 17 45th in de standaard 42mm kast in ongeveer de stijl van de 8.
Domme vraag:
Weet je of het mogelijk is hier zo’n Omega 3- of 6-punts verstelbare clasp op te zetten?
Zo ja dan trek ik m’n SM gelijk weer uit het blauw"…
Ding krijgt echt nauwelijks draagtijd, maar, nieuw leren bandje (B&S) incoming en als ik die contemporary bestel, helemaal met een verstelbare gesp, dan blijft ‘ie.
Hij is toch wel heel erg leuk en bijzonder en veel mooier dan een Daytona vind ik.
Tegelijkertijd zou ik met een kleine Bulova moonwatch ook heel tevreden zijn.
De verstelbare gesp is bepalend vooralsnog.
Benieuwd naar de reactie van horloge24…