Speedmaster only V (Deel 5)

I approve this message. :+1:

1 like

Oke einde zoektocht dan :grin: was er al bang voor.

1 like

Idem hier!

Ik heb hem vorige week in Genève in de boutique omgehad en was niet onder de indruk. De wijzerplaat is super shiny en doet voor mij zelfs wat goedkoop aan.

1 like

Ik heb dezelfde plaat (-rode tekst) en vind hem niet substantieel groter dragen dan de zwarte plaat.
Ik moet wel altijd ff schakelen als ik van mijn andere chrono gewisseld kom. (Zenith chronomaster original 38mm reversed panda.)

1 like

Zoiets?

27 likes

Goedemorgen!

23 likes

Voor de liefhebbers is hier mijn tweede macro video.
Deze keer van de schitterende calibre 321

7 likes

16 likes

Jij draagt m afwisselend links en rechts? :wink:

2 likes

Happy speedy Tuesday

26 likes

Moet het niet zijn:
“Sjiel is benieuwd of de Apollo11 50 het een beetje naar z’n zin heeft in de lentezon.” :wink:

2 likes

Mag ik vragen wat je er voor betaald hebt. Voor die clasp? En bij wie je hem besteld hebt?

Ik heb er net één besteld bij André / @Horloge24.

Communicatie zeer prettig.

Prijs kan hij je geven.

2 likes

Heb ‘m bij Schaap en Citroen Utrecht besteld, 220,- . Heb alleen het juiste eindschakeltje niet :expressionless: dus die zal een paar tientjes kosten vermoed ik.

Niets kost een paar tientjes bij Omega. :no_mouth: Nou ja, een setje pushpins zou nog lukken.

1 like

Man man, wat blijven de Speedy’s toch mooi.
Heerlijk topic om regelmatig even te loeren. Keep them pics coming!

3 likes

Blijft een tophorloge… verveelt nooit…

17 likes

Die verloopschakels leveren ze dus niet bij Omega. :disappointed: Je moet inderdaad een paar tientjes meer uitgeven voor de sluiting met daaraan de 2 verloopschakels. € 250,00 kost het geheel.

Is op voorraad voor de liefhebber :wink:

1 like

Niet zo negatief Peter, soms valt het echt mee. Push pinnen zijn bij Omega beduidend goedkoper dan bij Breitling. €3,- per stuk voor goede kwaliteit.

De sluiting inclusief de schakels kost dan geen €210,- ( dit is de adviesprijs en geen 220,- ) maar 4 tientjes extra.

4 likes