Lekker bezig! Mooie klassieke DuPont aansteker
De 321 doet het zo goed in de zon, springt er echt uit.
Middagschoentjes:
Avond stappers:
De avond zon is de enige manier om deze plaat een beetje tof op de foto te krijgen. Bij ander licht lukt het me zelden.
Past die 3861 band met fijnafstelling hier ook op eigenlijk?
yes, op de sluiting na is dat dezelfde band als er bij mij op hangt.
Wish me luck. Na 21 maanden sabbatical te hebben gehad (iets langer dan gepland) is de eerste werkdag bij een nieuwe werkgever eindelijk aangebroken
Succes vandaag!
Succes Julian
Zo, na een dagje werken weer klaar voor de volgende 21 maanden?!
Ik denk er aan om weer een speedy aan te schaffen, maar geen normale.
Ik wil een speciale uitvoering, maar de mooie (binnen budget) zijn vaak 44mm ipv de 42mm of kleiner.
Budget max 11.5k, voorkeur richting de 10 of zelfs lager. Nieuwe snoopy? Boven budget. Apollo 11? Boven budget. Ed White? Boven budget.
Jullie nog tips?
Ter inspiratie, dit vind ik dus echt gaaf, maar te groot met mijn polsen.
nu al weer sabbatical?
Deze gezien??
Niet helemaal binnen budget, maar wellicht is de verkoper bereid te zakken
Super mooi, goede tip. Denk wel dat de lichte plaat het horloge nog groter maakt. De speedy pro zwarte plaat was al aan de grote kant en het maximale voor me.
Mooie scherpe foto van je trui.
Eigenlijk zoek je dus een 42mm ceramic met unieke dial. Het is jammer dat ze enkel in 44mm die varianten maken steeds ja. Ik heb ook wel eens getwijfeld over een Dark Side of the Moon, maar ik vond hem helaas toch te groot. Zou mooi zijn als die eens in kleinere maten zouden komen.
Ja daar ging het om het horloge hebben we allemaal wel eens gezien toch?
Ik heb beetje hetzelfde. Toch té wit denk ik. Maar moet hem gewoon een keer in t echt bekijken.
Truien/mouwen zie ik al genoeg op het hobbydoos forum.