Ik zou hem niet meer dragen, tenzij hooguit binnenshuis. Een nieuwe pusher is niet zomaar geregeld…
Totdat de pusher de convectorput in dondert…
Of die plek waar alle kleine schroefjes en pushpins zich verstoppen.
Is dat ook de plek waar het geld blijft als ik nog een stukje maand over heb?
Ja waar ze allemaal bij elkaar liggen? Een soort van Bermudadriehoek.
Nee ik had vanaf de eerste regel al besloten hem even weg te leggen. Eerst even wachten tot m’n Datejust terug is van Tempus en daarna breng ik de Speedy bij Peter voor wat love & care.
Zoiets?
Moet wel nog ff een ander bandje op. Tips zijn zeer welkom, liefst niet te formele combinaties.
vind die band juist wel wat hebben
Die band staat echt vet.
Mmm, ik vind het een beetje vlees noch vis. En hij past eigenlijk niet op de vouwsluiting, want die is 16mm en het eind van de band 18mm.
Die zwarte kroko vind ik ook heel gaaf, maar ik ga eens op zoek naar een leuke canvas band ofzo.
Ik vind die ST1 band best wel mooi staan. Dikke aanwinst is dat ding… Wakkert mijn Speedy love weer aan.
Lekker! Gefeliciteerd!
Thanks!
Gonna be just fine! Meteen even gangwaarden-check en eventueel kleine correctie. Is toch al best wat hoor, een pre-1998 Speedy. Openen en sluiten met aluminium “dedicated” opener, kan dus niet krassen.
Mijn eerste Macro video gemaakt
Gave nieuwe aanwinst hoor!
Ik ben zelf wel redelijk content met de canvas banden van Veblenist. Komen wel uit de VS, dus rekening houden met extra kosten. Customizen is mogelijk (en bv quick release erbij was “gratis”)
Ja, die tip gaf @Ojjz me gisteren ook al, mooie banden inderdaad. Binnenkort eens een berichtje sturen of ze hem ook voor een Omega vouwsluiting kunnen maken.