Toevalligerwijs heb ik eergisteren deze banden weer besteld :
Haha ja, dat dacht ik ook. @Sammi heeft het daarmee ook opgelost, dus kan wellicht nog wat recente ervaringsdeskundigheid delen.
Ziet er top uit! En Omega weet de prijzen goed op te drijven (dit had 300 tot 350 euro gekost paar jaar geleden), maar de kwaliteit van het alligatorleer is dan ook wel naar. Bij goedkopere banden tot 200 euro zie je het vaak wel. Op mijn 323PT zit aan beide kanten alligatorleer, ik wil niet weten wat dit gaat kosten als het versleten is…
Top dat je hem hebt! Ik denk dat ik weet van wie je hem hebt overgenomen Hij kon er wel eentje missen?
Het volledige NA verhaal staat hier:
Dank je! Dat moet je maar even appen, waarschijnlijk had ik het al eerder gemeld? Ik denk dat je het bij het juiste eind hebt.
Nee klopt. @Brick begin je er al aan te wennen of is hij in het hoekje van de kamer beland ?
I can’t agree more
Nou eh, wil jullie feestje niet bederven… maar ik ken nog een kanshebber… uitgaande van de jaren ‘60 van de vorige eeuw dan
Jammer dat ze die niet meer maken!
Mallerd, dan had nu iedereen en zijn moeder er 1!
Erg gaaf. Maar toch.
Ik had het niet anders kunnen verwoorden
Nu even serieus.
De speedy is meer toolwatch. Zwarte plaat met witte wijzers. Groter en minder stylish. Gewoon ook gemaakt voor de astronaut. Goed afleesbaar en klaar.
De oude daytona daarentegen is fijner, kleiner, stylish maar ook minder goed afleesbaar
Zo benieuwd wat de uitslag wordt in dit topic
- Deze Daytona
- Deze Speedmaster
@WantToWatchTime Ik heb weinig toe te voegen, gewoon een heel klein beetje bijbuigen zoals @Watchstick_81 beschrijft. Did the trick for me!
Gezien je liefde voor (reversed) panda dials en goud, denk ik dat je best wel eens fan kan worden van deze Speedy
Zoals je zelf aangeeft 2 enorm verschillende horloges. En je hebt er een heel mooie daytona uitgekozen. Daarom de heb ik op de daytona gestemd. Mocht je moderne daytona naast de moderne speedy liggen, dan had ik anders moeten stemmen .
Brickie, ik ben het vaak met je eens maar dit is appels met peren vergelijken. Leg er eens een mooie 105.003 of 105.012 naast of zelfs een 2915 door de stalen bezel. Dan kun je pas vergelijken.
Enige waar de Rolex zich echt onderscheidt is de waterdichtheid (vaak hebben ze de tanda des tijds iets beter doorstaan) en de band. Die is wel echt beter gebouwd.
Leuke selfie