Speedmaster only VI (Deel 6)

Dit was een beetje mijn verrassing van de Speedy GTG. :clap: Zo’n tof horloge! En draagt beter dan verwacht. Materiaal is ook zo gaaf! Absoluut niet te vergelijken met “bio-ceramic” Swatch oid. Het voelt veel meer aan als staal.

18 likes

Italian style !! Smakelijk allemaal !

23 likes

Prachtige dial! Is deze wit of eerder crème kleurig?

1 like

Ja heel tof
Als ze dit nu eens in 40/41mm maken

1 like

Apollo 8 komt hier te weinig aan bod!

Ik doe ook weer mee! Heerlijke foto’s van al die mooie varianten :blush:

Ik zal eens wisselen naar iets anders dit weekend… denk ik :smile:

18 likes

Zou je dan voor deze willen gaan of de nieuwere met Apollo raket als secondewijzer?

Dit is meer creme wit, van de Albino Italian version uit 1997, maar dat is ook afhankelijk van het licht. Wel minder wit dan de witte standaard Speedy van dit jaar

20 likes

Goedemorgen allemaal & fijn weekend

19 likes

Helaas, @lasteraar, m’n Dark Side blijkt in de externe kluis te liggen. Ander keertje…

1 like

28 likes

Lekkere plaat Tim!!! :heart_eyes:

1 like

Lekker plaatje Tim! Zelfs vanuit deze hoek moet je met focus stacking gaan werken dus. Ik wil er graag meer mee doen, maar pfoe wat een werk komt erbij kijken. Dan is een smartphone plaatje ook vaak lekker.

Gelet op het nieuwe uurwerk, zou ik altijd de nieuwe Apollo 8 aanbevelen, als je de hogere prijs kan accepteren. Maar goed, zoals altijd bepaalde de secundaire markt de echte waarde van een horloge. Dus hopelijk zakt het iets. Met een lug-to-lug van 50mm en een dikte van 13mm zit het lekker op de pols en de L2L is maar 3mm meer dan een 42mm Moonwatch. Het draagt dus altijd groot, maar zit wel lekker. Het raketje is ook een gave feature.

5 likes

20 likes

Thnx alsnog. Maar had toch al besloten dat ik hem te groot vind :raised_hands:

2 likes

Ik ben vanmorgen begonnen met mijn FXD, maar toch in het passeren weer gewisseld… het zijn duidelijk nog wittebroodsweken :smile:

27 likes

Thanks! Raakte vorig weekend geïnspireerd door jou. Helaas heeft de macro lens die bij deze camera zit kuren. Verder wel prima erop kunnen krijgen.

Voor de achtergrond verschillende dingen uit de tuin gehaald (hout, groen blad, bruin blad en blauwe bloem).

24 likes

De blauwe achtergrond is leuk! Alleen helaas een ISO probleempje (ruis)?
Leuke experimenten met @Petteflet’s Speedy :smiley:

2 likes

Dat is een beetje het ding. Veelal zijn de foto’s op de telefoon al van mooie kwaliteit.
Hieronder nog een paar foto’s binnen met de camera.

20 likes

Het klopt dat de equipment niet geheel in orde is. Het is een oudere camera waarvan de lenzen die ik wilde gebruiken niet meer in orde waren. Ik moest het nu doen met telelens. In ieder geval leuk om te experimenteren.

2 likes