Wat had je willen dragen vandaag? deel X

25 likes

Plaatje Hodinkee.

Gr, Vigorelli

27 likes

Allebei op de wenslijst.
Dus als je er eentje wil flipperen laat het me even weten. :rofl:

9 likes

ABTW-14_Premier 500

Het zal bij dromen blijven, mijn smaak is beter dan mijn budget :slightly_smiling_face:

15 likes

Al die mooie foto’s hier ook, je kan bijna niet anders dan plooien :smile:

De nieuwe band draagt heerlijk, maar trekt wel wat meer aandacht dan op een leren bandje. Ik heb de hesalite gekozen omdat die iets minder spiegelt en de band mat is. Maar beide zijn mooi, kunt niet missen :+1:

De scherpe hoekjes vnl aan de sluiting moet je er wel bij nemen. De comfort setting in de sluiting is dan weer heel aangenaam en stevig gemaakt. Zeker die sluiting nemen :blush:

2 likes

Nog niet gaan passen. De matte band en de look van de hesalite op bewegende beelden geven voorlopig de doorslag. Ook het verhaal achter de hesalite versie speelt natuurlijk ook mee. De safier heeft zeker ook zijn positieve kanten.

Ik schat dat ik hem ook meer op leer zal dragen uiteindelijk, maar ik wil de band er wel bij natuurlijk :slightly_smiling_face:

Je beseft dat je net zo schuldig bent de laatste 4 dagen?:face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Endurance pro 38

15 likes

mooie maat ook ! meteen even gegoogled :grinning:

1 like

Inderdaad, een lekkere toolwatch in 38 mm, die zijn niet dik gezaaid :sunglasses:

2 likes

Heb hem gezien in het klein, maar deze Breitling hoort toch echt in 44mm vond ik.

1 like

Een Breitling hoort inderdaad wel een beetje groot en opvallend te zijn, maar met mijn polsmaat van amper 16cm is 44 mm gewoon te veel van het goede, draagt echt niet comfortabel :thinking:

1 like

Citizen NY0084

8 likes

12 likes

:star_struck:
f468590a-5105-47d3-b83a-1649d2547dee

13 likes

12 likes

Best aardig…

Ook leuk…

18 likes

Die Jaeger is echt smullen!