De discussie wordt voortgezet vanaf Wat had je willen dragen vandaag? deel IX - 4132 van JacksonT.
Eerdere discussies:
De discussie wordt voortgezet vanaf Wat had je willen dragen vandaag? deel IX - 4132 van JacksonT.
Eerdere discussies:
De nieuwe Omega Speedmaster FOIS
Héérlijk
Whoooow die is lekker
Maar je hebt hem nooit gehad? Hij is toch nog steeds wel te vinden hoor.
Hier de Pepsi, voor 290 euro.
Ik stond aan de verkeerde kant van de geschiedenis. Ik begon met een orient mako 1. . Mocht ik happen dan moet het wel de 007 zijn.
Wat is voor jou de aantrekkingskracht van dat horloge? Smaken verschillen uiteraard, maar ik heb behoorlijk moeite om hier iets te ontdekken wat ik mooi vind
Edit: even Google geraadpleegd, en ik moet zeggen dat de render wel heel erg slecht is. Vind het op foto’s nog steeds geen verblindende schoonheid maar ik snap hem beter. Degene die die render gemaakt heeft krijgt van mij de prijs voor slechtste render ever
Daar raak je een gevoelig punt. Topic is wat had je willen dragen. Voor mij dus deze omdat ik op ook twijfels heb hoe het op de pols staat. Op zoek naar een grailwatch in dit segment en ik houd wel van dat zeg maar eigeel/champagne.
Render komt van de Grand Seiko site. Je hebt gelijk, was vast een stagair. De foto die jij post geeft eerder aan hoe het echt is al blijft dat lastig.
Klopt, één foto geeft ook geen volledig beeld. Als ik me een beetje een voorstelling wil maken van hoe een horloge er werkelijk uitziet ga ik met Google image search zo veel mogelijk foto’s bekijken. Samen geven ze dan een redelijk beeld. En nog een youtube filmpje erbij om te zien hoe alles speelt met het licht.