Wat zou je nu eens willen passen?

Ik geloof niet dat dit type topic al bestaat en ik werd zojuist geinspireerd door een open aanbod van een forumgenoot in Wat Dragen Wij Vandaag om eens een Yachtmaster te komen passen.

Ik heb weer wat budget vrij in de horlogebuidel en heb een aantal horloges op mijn shortlist welke ik eens zou willen passen, maar die (zover ik weet) niet voor handen zijn bij een juwelier in de regio. Wie weet kan ons immer behulpzame HF daarin uitkomst bieden?

Echo/Neutra Cortina 1956 3 hands, ivoor:

Doxa 600t Whitepearl

Seiko SPB409J1

Als iemand een behulpzame pols leent staat daar natuurlijk altijd iets tegenover als je het mij vraagt, ben benieuwd of iets van bovenstaande rondzwerft over het forum!

10 likes

Een 38mm Zenith EP
Deze in het blauw
Potje is leeg op dit moment

5 likes

Je wilt een pols lenen?

1 like

Ik zou even een vinger aan de pols houden, je weet maar nooit of iemand een handreiking doet.

Voor mij… zoiets! Ben benieuwd naar een toffe Zenith, en in het goud is natuurlijk helemaal speciaal.

11 likes

Ja dat kan natuurlijk ook :joy:

De insteek van het topic was wel om daadwerkelijk iets te passen via het forum, zodat ik de trekker over kan halen na iets te passen. Anders kunnen we evengoed spammen in Wat Had Je Willen Dragen Vandaag? :smiling_face_with_tear:

1 like

Je hebt gelijk, ik verwijder mijn eerdere comment.

Oh joh niet nodig toch! Dromen mogen we allemaal :melting_face:

1 like

Seiko SPB243J1, blijft trekken ookal heb ik mijn twijfels over de datumschijf en de hoogte van de kast

Traska Commuter, zou wel eens een 36 en een 38 willen passen (time only)

4 likes

Als daar een specifiek horloge omheen zit, zeker :joy:

1 like

Niks, want over het algemeen komt bij mij na passen ook kopen.

Daarom wil ik er 3 passen, dan kan ik misschien mijn koopdrang iets beter beheersen :raising_hand_man::smiling_face_with_tear:

1 like

Die Seiko :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

:joy::+1:

1 like

Dit is echt een die je moet passen denk ik, ik heb z’n broertjes al wel gezien IRL maar deze nog nooit.

1 like

Ik vind het wel een leuk idee.

1 like

SPB409J1

En bedankt maar weer. Die kende ik nog niet.

2 likes

Ik vind deze kleur echt geweldig. Zou er wel mn garderobe op aan moeten passen, maar dat is t meer dan waard.

2 likes

Deze hoop ik nog ooit te kunnen kopen

4 likes

Leuk topic, nu wil de nieuwe dresser van echo/neutra gaan passen.

1 like

Een paar dingen:

1 like