Speedmaster only VI (Deel 6)

23 horloges? 10k per stuk.
Nog bijna acceptabel ook.

3 likes

Happy Friday!

23 likes

Mooi hoor! En gefeliciteerd! Volgens mij ligt groen en goud jou ook goed? Je had toch ook die groen/goud Olympics 2020?

Leuk project en flink luxeprobleem! Even met de Geigerteller rondlopen? :stuck_out_tongue_winking_eye: (ja ik weet het, dit helpt niet echt met tritium)

Deze is ook heel gaaf! Jij ook gefeliciteerd :ok_hand:t3:

2 likes

Dank je. Dat klopt. Groen en goud (en ook donkerrood) vind ik een prachtige combinatie

@Ron-W Een maand hetzelfde horloge is heel veel jaren geleden :slightly_smiling_face: Ik verwacht wel dat het de favoriet komende maand is

22 likes

:joy: op de knietjes… gelukkig lag het op een “goede” foute plek en ze zijn terecht, maar het zijn mijn oude Mark II wijzers volgens mij, tritium kleur is wel prima maar net iets korter. De kast wordt een succes maar nog niet helemaal overtuigd van (te) witte wijzers.

Dit vind ik ook wel aardig, minuten wijzer ligt ondersteboven - mijn handvaardigheid laat me in de steek - met de Broad Arrow bezel en wijzers. Zilver past goed bij blauw weet ik van de Zenith Defy.

uurwerk en kast zijn binnen, dus knoop doorhakken en dan naar de afdeling montage.

20 likes

zo’n ongelofelijk lekkere klatser! Kreeg deze een tijd terug omgezwierd bij de AD, wat een statement piece. Veel draagplezier gewenst!

2 likes

28 likes

Mooie oefening. :+1:
Volgens mij zit je met elk bandje goed, dit horloge komt met alles weg. :wink:

2 likes

Paradox of Choice :wink:

1 like

54 likes

Dat ziet er idd leuk uit maar blijft lastig met die faux patina indexen. Tenzij je handig bent met een kwastje :sweat_smile:. Ik heb het trouwens even gemist, heb je die FOIS wijzerplaat los op de kop getikt?

18 likes

Mooi weekend Speedy boys!

31 likes

Ja, die kwam los te koop en ik vind hem heel mooi, en geschikt voor een Pro kast die ik toch mooier vind dan de rechte lugs kast. Heb bij André gecheckt of dat exchange only is, maar hij is inderdaad los te krijgen en de prijs was gelijk aan die van Omega. Vrijwel geen een Omega horlogemaker neemt nog risico met losse leveringen ( terecht ) dus dit was een buitenkansje vind ik.
Ik heb nu gekozen voor de Broad Arrow hands maar met de zwarte bezel ipv staal, anders wordt het teveel staal ook met de 1450 band die erop komt.
Maar die metalen wijzers passen goed vind ik samen met het AML logo. Over een paar weken heb ik hem terug van de echte horlogemaker :smiley: , wijzers zelf plaatsen lukt me niet goed en er is dan veel risico op schade.
en daar is de wijzerplaat te mooi voor :star_struck: en ik vind knutselen blijkbaar nog leuker dan kopen…

3 likes

Ja, hij is mooi hoor !!

2 likes

Fijn weekend allemaal!

34 likes

Top foto! :ok_hand:

1 like

Mee eens! M’n Rolexen blijven meestal liggen de laatste weken :sweat_smile:

2 likes

Thanks!:grin:

1 like

Toen die uitkwam vond ik het een teleurstelling. Maar sinds jouw foto’s… damn wat lekker

1 like