Speedmaster only VI (Deel 6)

Slechts een “kleine” aanwinst, maar het blijft een leuk detail met een record dat nooit meer gebroken gaat worden :sunglasses: een Straight Writing kastdeksel.

Zelfs in deze service versie niet meer te krijgen dus ik ben er erg blij mee.

21 likes

31 likes

Welke band zit hierop?

1 like

Ziet eruit als de oem nylon band

3 likes

Hier de link naar de losse band:
https://www.omegawatches.com/omega-two-piece-strap-speedmaster-moonwatch-professional-black-fabric-strap-032cwz014117w

1 like

Mooie dag Speedy boys!

40 likes

28 likes

23 likes

Eindelijk tijd gevonden om ‘m op de US flat link te zetten. Lekkere retrovibe! Mis trouwens nu wel de lekker vergeelde lume.

20 likes

Witte plaat is wel leuk met dit weer

20 likes

31 likes

25 likes

Incoming :smiling_face_with_three_hearts: ontzettend near mint 145.022 + 1450 bracelet

38 likes

Gaaf, gefelictiteerd! Waar vinden jullie toch allemaal die mooie vintage exemplaren!?

1 like

Thanks :v: Deze komt, net als @Watchstick_81 zijn nieuwe 105.012 overigens, van Watchfid. Platform van de schrijvers van Moonwatch Only, waar ze stukken van verzamelaars in consignatie aanbieden.

6 likes

Wat een waanzinnig exemplaar. Prachtig!

1 like

Gefeliciteerd man :partying_face:

1 like

Wow dus echt NOS? Of een remake? Heb je ook een foto van de binnenkant? Gaaf hoor, gefeliciteerd.

Lekker M! Echt heel gaaf, kan je lekker met @Neyra de details vergelijken :smiley:
Nogmaals gefeliciteerd! Welke score had het ook alweer gekregen? Ik denk dat de verkleurde minutenwijzer voor wat puntenaftrek heeft gezorgd?

1 like

Dank je wel, kende deze site niet. Leuk om zoveel zeldzame stukken naast elkaar te zien. Nogmaals gefelicteerd met je nieuwe aanwinst, wat een banger!

1 like

Een 9,6. Vond ik wel genoeg! Maar we gaan het zien welke score ik hem geef als ik hem in mijn handen heb :100: :wink:

3 likes