Speedmaster only VI (Deel 6)

Vond ik idd ook met een polished nixon. De dial van de snoopy is al vrij druk. En de Ed White zou het helemaal afmaken qua bracelet variaties!

2 likes

25 likes

Het Watchfid boek is afgelopen maandag gearriveerd! Ik had ook het 1501 doosje en een garantieboekje (oktober 1966) uit de exacte periode erbij gekocht voor de ervaring. Gelukkig kost dit niet de hoofdprijs. Het extract zat al bij de aankoop.

Je kan wat pagina’s uit het boek hier terugvinden in het NA topic:

29 likes

20 likes

Wat een mooie set :raised_hands: die doos is ook NOS joh. Heb jij een teletijdmachine staan ofzo?

2 likes

Dank je! Ik hoop vooral dat het een echte is haha, het komt gelukkig van een zeer bekende verzamelaar uit Japan.

1 like

27 likes

Leuk !
Ik ben ook gek op een passend doosje en boekjes

20 likes

Mooi hoor! Boekje met de maan is 80’s/90’s en rechts 70’s toch? Waar is die bruine linker dan van?

Dat is de omdoos samen met die gouden voor het doosje met het rode interieur.

1 like

Hoe is het met je Sedna? We zien hem zo weinig hier :smile:

2 likes

22 likes

Ik denk dat er vorig jaar genoeg foto’s gepost zijn voor de komende 10 jaar ….het is beetje afkicken voor het forum denk ik :sweat_smile:… maar omdat je het zo lief vraagt ….

31 likes

Je bedoelt door de vorige eigenaar? :joy: Dat was me opgevallen.

Hij blijft te gek though!

2 likes

22 likes

Ja absoluut! Ben der ook echt nog superblij mee… iedere keer ik m omdoe blijft speciaal.

En jouw eigen moonshine? Draag je m vaak?

1 like

Dat waren vooral verkoopfoto’s toch? :wink:

Mooi dat je het nog steeds met plezier draagt. Met de zomer op komst is het helemaal een klatser (als je het aandurft op straat). Of op het strand :stuck_out_tongue:

2 likes

12 likes

Ik heb dat ook. Iedere keer als ik de doos open doe ben ik weer blij. Kijk vaak ook gewoon foto’s van de panda terug. Als hij in de kluis ligt bv. zoals nu. Behoorlijk desperate :wink: Het horloge heeft z’n aantrekkingskracht nog niet verloren iig en ik baby 'm flink.

Draag hem geregeld, maar zeker geen daily. Voornamelijk in het weekend / bij bijzondere gelegenheden.

3 likes

Nieuwe aanwinst? :slight_smile: