Speedmaster only VI (Deel 6)

Nu ruim twee weken om de pols, wat blijft dit een genot om te dragen! Zóveel detail, een wonderschoon stukje techniek!
Fijn paasweekend allemaal, wellicht komen we elkaar nog tegen op evenementen in Schijndel :clown_face: en Amsterdam :sunglasses: (ben te herkennen aan m’n horloge).

23 likes

Speedy in het zonnetje gezet :sunny:

20 likes

Opwinden??

19 likes

Wat gaat het worden? Ingenieur?

20 likes

De '89 145.022 terug van volledige service :v:

40 likes

Waar heb je hem laten servicen?

1 like

Frans de Groot in Gouda :+1:

1 like

Dat is snel, genieten!

3 weken weggeweest. Lijkt me sneller dan bij Omega idd. Ik wilde deze liefst in de buurt, met persoonlijk contact en met een goede briefing laten servicen. Dat was top bij Frans :v:

3 likes

Sjiel wenst u allen een prettige Paas.

22 likes

Heb ook goede ervaringen met Frans. Prima adres. Heeft veel ervaring mbt servicen Speedmaster.

3 likes

WoW !

1 like

Ik heb toevallig laatst getest en de 3861 van mij ging 63 uur zonder opwinden door. Overig windt ik m wel dagelijks op verder. Zou geen probleem moeten zij.

2 likes

Boodschap van Algemeen Nut ;

Ik zie de laatste tijd weer veel namaak voorbij komen, dus voor degene die ook onderdelen zoeken, kijk goed uit voor rotzooi op Ebay en C24 zoals dit ;

Foute kastdeksel met een gat in het woord Missions

namaak Do90 en de kast heb ik ook mijn twijfels over ;

en foute Gemini en Mitsukoshi wijzerplaten via OF forum ;

[Fake Mitsukoshi Speedmaster Dials?? | Omega Watch Forums]

Lets be carefull out there !

5 likes

Zag dit net voorbijkomen:

Nog 3d print hobbyisten hier?

5 likes

Dit is wel handig :ok_hand:

1 like

Creatief! Stukje tape werkt ook prima, maar dit wel next level! Is het te koop?

Gefeliciteerd!

Lalala, ik hoor je niet, ik zie niks :hear_no_evil: :see_no_evil:

Lekker vlot! Gelukkig alles goed gegaan dus. Ziet er top uit. Hebben ze ook nog gepolijst of wat dat al in orde bij de aankoop? Geniet ervan!

Sowieso nooit vintage laten onderhouden bij Omega HQ or Brussel! Volgens mij mogen de horlogemakers daar niet werken met tritium wijzers en platen? Anyway, grote kans dat je het terug krijgt met servicewijzers.

Thanks! Goed dat je dit plaatst! En dit geldt voor iedereen: bij twijfel altijd hier advies vragen!!

4 likes

Wat blijft ie mooi :star_struck: :heart_eyes:

27 likes