Mijn god wat een stunner
Voor mij kan geen EW321 of platina unit etc. daar tegenop. Negeer daarom de oproepen om deze te lozen! Goedkoper is niet minder mooi.
Plaatje van de mijne voor de sfeer:
Jouw foto is 100x beter
Mijn god wat een stunner
Voor mij kan geen EW321 of platina unit etc. daar tegenop. Negeer daarom de oproepen om deze te lozen! Goedkoper is niet minder mooi.
Plaatje van de mijne voor de sfeer:
Jouw foto is 100x beter
Thanks! Nee, zeker niet gepolijst. Zo gekocht bij Watchfid. En ik was ook zeker niet van plan deze op te sturen naar Omega, geen idee wat ze er dan mee doen. Gelukkig is bijna alles origineel en alles period correct gebleven, had ik ook wel aangegeven bij Frans. Moet ook maar lukken natuurlijk, dat er niks stuk gaat! Van wat zichtbaar is, is alleen de kroon vervangen, maar die is niet gewijzigd sinds de 70’s dus kan ik mee leven Hij had wel echt service nodig, o.a. verkeerd geolied en 2 tandwielen versleten, dus nu weer een verse start voor de komende X jaar.
Thanks man! Ik ben ook erg blij hem terug te hebben, is heel snel mijn daily geworden deze. En helemaal eens: de prijs zegt niets over het karakter of de waarde voor jezelf. Heb net een IWC 3706 gekocht, ook super blij mee.
Tof van harte!
Weet je ook waarom de kroon vervangen is? Fijn dat het in ieder geval helemaal nu in orde is én waterdicht. Dat vind ik zelf ook een fijn idee. Ik ken genoeg vintage eigenaren die hun 321 niet eens om doen als het regent.
Wie zegt dit dan?
Ik vind ook dat de prijs inderdaad niks met de beleving te maken heeft. Daarom ook laatst een zeldzame “copper” (345.0808) geweigerd tegen een scherpe prijs (12.000), omdat het weinig toevoegt aan de beleving. Mijn 3590 leek er precies op aan de voorkant.
Een aantal lieden die reageerden op de (indrukwekkende) post van @drh in het “Jouw collectie op 1 foto” topic. Die zouden zich op een Speedy GTG erg vervelen denk ik
Slijtage/waterdichtheid
Sommige mensen begrijpen 80% Speedmasters niet En als je bij 2 “zwarte” Speedies er meteen eentje weg moet doen kun je je collectie wel opdoeken @Watchstick_81
Haha ach ja, sommige mensen verwarren wel vaker hun eigen voorkeuren met die van anderen. “als ik jou was”……
Valt mee toch? Kan nog wel wat bij
Ok Jordy, die gouden mag blijven, en dan 1 panda en 1 zwarte. Nu kiezen!
Isn’t that the truth
Wat een prachtige collectie
Ooit koop ik 'm nog een keer, mijn grail, het is niet dat ik het niet zou kunnen betalen, maar ik blijf het heeuuul veel geld voor een horloge vinden, zeker met de huidige nieuwprijzen. Ja ik weet het, als je alles optelt wat in de loop van de jaren gekocht en is en vaak ook weer even snel verkocht…Tja…een Speedy blijft knagen
Ben toch wel benieuwd. Er komt een gang van bemoeizuchtige HF’ers langs en je MOET kiezen. Welke 3 blijven over?
Heb je nog niet gezien in Schijndel
Wel een paar nep Rolexen