In het zonnetje… Dan waardeer je de step dial wel!
Nee er mag geen smering tussen of in de schakels zitten, want dan bouwt er veel sneller vuil op (het kleeft immers) en dat zorgt voor slijtage. Volgens mij had @automaatje dit ook bevestigd.
Edit: Zie dit
Top, dan ga ik ervoor!
Thx mannen!
Hey, zit je nou stiekem over mij te roddelen hier?
Ik zal binnenkort eens een horlogedoos op jouw schoot zetten, dan ben ik benieuwd hoe je alle vintage stukken bekijkt.
Ik kijk trouwens nooit naar waarde of hype, dat weet je toch?
The perfect collection
Zit je hier stiekem het Speedmaster topic af te struinen?
Nee hoor, is veel langer. Alleen mag Omega niet langer dan 50 uur opgeven, omdat het horloge de opgegeven PR binnen de Metas waarden moet blijven lopen. Na 50 uur kan hij dus meer gaan afwijken. De absolute PR ligt tussen 60 en 70 uur.
Waar laten jullie je speedy pro servicen in NL? Volledige beurt na 7 jaar dragen?
Of toch altijd bij de AD?
Ik ben laatst bij Frans de Groot in Gouda geweest. Liefst Omega certified voor mij. Sowieso niet via de AD / naar Omega als het niet binnen garantie valt. Heb liever wat meer persoonlijk contact en controle over wat er precies gaat gebeuren.
Regionaal OSC, in mijn geval Pertijs die een gecertificeerde horlogemaker heeft.
Denk over 8 dagen een Speedmaster om mijn pols. Ben erg benieuwd of het naar meer gaat smaken
Gaaf bandje, staat erg mooi👌🏻
Thanks!