Paris 2024
bedankt voor de tip!
bedankt voor de tip!
Gaaf!
Absolute knaller, toch aan het denken om hem misschien te vervangen met iets anders.
Misschien opzoek gaan naar een silver snoopy?
Vermoed je dat die zoveel beter zal zijn?
Beter niet maar wel wat specialer met de caseback
Die verbergt net bet mooiste deel van een speedy
Ja maar toch is het plezant om te zien
Het is niet zeker of de witte gaat, ik vind hem enorm mooi maar ik zou in principe kunnen upgraden ofwel iets toevoegen.
Is toch een heel ander uurwerk merk ik graag op, ik draag ze allebei evengraag omdat ze wel verschillen!
“Omega what is cooking?” Ik vraag me serieus af wat ze van plan zijn, heel veel referenties naar gebeurtenissen en vintage referenties alsook snoopy /ed white op sociale media. Het is ook 55 jaar ‘snoopy’ en 70j 105.003. Zeer benieuwd!
In principe is 50 jaar Apollo-Sojuz eerder dan 55 jaar Snoopy maar ik verwacht eigenlijk niets van de eerstgenoemde (de 35 jaar AS was wel echt een topstuk). Denk ook dat snoopy 55 niet uitkomt.
Denk ik ook niet, is niet te ‘verkopen’ aan de mensen die er niet in ingelezen zijn (mainstream), de snoopy is een ander verhaal. Persoonlijk denk ik dat de betekenis van de beagle ook niet door iedereen gekend is maar de beagle is als cartoon bekend genoeg om iedereen er van te laten lusten.
Dearartifact had wel een leuke synthese op zijn insta!
Interessant, een lyre lug 321 zie ik iig niet gebeuren.