55 jaar Snoopy is bijna een maand geleden, 17 april. Ik dacht zelf ook dat het mogelijk klaar was met de productie, daarom begin dit jaar nog eentje gekocht. Maar zal voorlopig nog wel gemaakt worden, ook doordat hij zo populair is.
De laatste kwam 05/10 uit dacht ik dus wie weet is oktober terug de maand, vorig jaar kwam omega ook met releases opt einde vant jaar
O ja dat kan natuurlijk! Ik rekende vanaf einde Apollo 13 missie. Was wel hét uitgelezen moment geweest voor Omega
Hier ook weer lekker de Speedy om
Back in the game: een 145.022 uit ‘83. Net opgehaald bij The Watch Office Zwolle. Heb mijn 16014 ingeruild. Had er geen klik mee en miste een vintage speedmaster.
Heb hem nu naast de Tudor bb58 925. Mooi duo naar mijn mening!
P.s. Weet iemand van jullie een adres/ingang waar je pakkingen, pushers en andere onderdelen kan krijgen? Ik weet dat je voor officiële Omega onderdelen Swatch certified moet zijn en dit ben ik niet, maar ben wel van plan om mijn makerij/reparatie hobby wat serieuzer aan te gaan pakken (cursussen).
Zou graag van deze speedmaster eea willen vervangen en wellicht kan ik in de toekomst meer mensen in mijn omgeving hierbij gaan helpen
Beide zijn echt top hoor OOK je tudor is
Mooi! Hij is ook in goede staat nog mooie 1171 bracelet.
Wat zou je willen vervangen? Zonde om hem niet period correct te maken.
Het liefste haal de kast even helemaal uit elkaar.
De band en kast in de ultrasoonreiniger, nieuwe pakkingen (en eigenlijk ook pushers). De huidige zijn nogal uitgedroogd. De oude bewaar ik natuurlijk voor de originaliteit.
De base Speedy weer eens uit de mottenballen gehaald. Het is vaker gezegd, maar er gaat niets boven dit model eigenlijk. Met plexiglas, welteverstaan. Wat overigens slechts een mening is en geen feit.
Geef je weinig kans dat dit gaat lukken.
Volledig mee eens