Thanks, is een canvas bandje van Bulang and Sons.
Erg cool.
Bedankt!
Een ultrasoon bad, vers glaasje en nieuwe pakkingen op deze Speedy Tuesday. E.e.a. via Cousins UK kunnen krijgen gelukkig
Zitten de originele pushers en kroon er nog op met nieuwe pakkingen?
Iemand ervaring met vervanging van hesilate? Kan dat via officiële omega dealer? Enig idee van de kosten? Bij voorbaat dank!
Klopt helemaal!
Hoe makkelijk was de pakking in de kroon, hoor dat horlogemakers het liever laten aangezien het arbeidsintensief is en maar voor een nieuwe kroon gaan?
3 posts hierboven.
De kroon heb ik overgeslagen. Las inderdaad op Omega Forums dat zelfs profs zich hier niet aan wagen… Als ik hem echt een keer bullet proof wil hebben, zal ie toch echt naar André moeten. Die onderdelen kan ik helaas niet nieuw/origineel kopen.
Op deze speedy tuesday nog eens allemaal samen op de plaat!
Het blijft toch een waanzinnig leuk model, ik krijg er voorlopig geen genoeg van!
Mooie Speedy collectie
Een mooi tableau !
het kan… je kunt de O-ring door verhitting eruit smelten, of hem eruit pulken met een kleine tandarts haak, of hem open breken - niet doen want ik kreeg deze oefenpop niet meer goed
Maar zo ziet het er vanbinnen uit, twee lagen dus ! Als je hem "schoon " hebt van binnen dan 2 kleine O ringen er terug in proppen en hij was weer 3 atm. De juiste maten, meet omtrek tube voor de gatmaat, zitten in dit soort doosjes van ebay/amazon ;
Dank voor de info. Ik zal het eerdaags eens proberen met een haakje. Wordt vervolgd!