Speedmaster only VI (Deel 6)

Ik zou zeggen; “Hakken maar!”

Draagt super lekker. De maanfase voegt op de pols heel veel diepte toe. Is op foto’s niet te zien. Het is de 4e subdial en samen vormen ze een klavertje 4. En de bracelet is lekker vol en toch eenvoudig. Veel plezier met het doorhakken :axe:

Zekers! :sunglasses:

3 likes

(Almost) all I need:

25 likes

22 likes

Vandaag eindelijk de stalen band kunnen gaan halen, heel blij mee!

40 likes

Goedemorgen HF, maak er een mooie :sunny:dag van.

25 likes

Het is natuurlijk persoonlijk, maar de CK2998 blijft het beste design: alles is perfect in balans. Bij de Snoopy vind ik dit minder, maar staat wel heel goed op stalen band en de caseback is natuurlijk geweldig. Na een week lang de CK2998 gedragen te hebben en daarna de Snoopy 50th, was het echt even wennen. Ik hoef en ga niet kiezen iig :slight_smile:

De 1866 is een heel gave Speedy, maar is niet dezelfde als die van KC (345.0809). Dit omdat je “ook” aangeeft. Just checking :wink:

24 likes

I know, mijn formulering was een bewuste. Ik heb een andere dan die van KC in het vizier, wel met een 1866 uurwerk.

Edit: oh wacht, hij heeft een 866.

1 like

Lekker weer om naar m’n tennissende zoon te kijken

23 likes

Ultraman

37 likes

Als horlogemaker word ik altijd extra blij als ik een speedmaster reviseer met moonphase :ok_hand: maakt t allemaal net even specialer

4 likes

Even eruit in Hintergarten :sunglasses:

26 likes

Heb ook al het genoegen gehad die van @myfriendscallmeKC rond de pols te hebben.

Wat een stunner! Hoop er ook ooit eentje toe te voegen!

26 likes

Staat je waanzinnig goed! :sunglasses:

Mooi saffiertje maar vooral ook een mooie foto!

1 like

Goedemorgen HF, maak er een mooie dag van. #SpeedyTuesday

25 likes

22 likes

Happy Tuesday (moeilijk smokkelen wel met zo’n triple date :sweat_smile:)

26 likes

Vergeet Ibiza, Hintergarten is the place to be !

27 likes

Staat errug goed!!

1 like

Fraai! Welke strap is dit?

1 like