Speedmaster only VI (Deel 6)

14 likes

Nog eentje dan maar?

43 likes

23 likes

37 likes

Vriendin is uiteten; dus hier de Speedy om zodat ik de bbq kan timen zo… :sunglasses:

33 likes

38 likes

30 likes

Maak er een mooi weekend van allemaal!

28 likes

De blauwe ck2998.

Toen ik deze net had aangekocht (2dehands) heb ik hem binnen gedaan bij een lokale omega AD hier. De Snoopy was aangekondigd maar was nog niet geleverd, ze hadden een klant die er 1 wou aanschaffen maar die twijfelde over de kleurstelling. Ze vroegen me of ze hem mijn horloge mochten laten zien voor een idee te krijgen of de kleur iets voor hem zou zijn.

Bij het afhalen wisten ze me te vertellen dat ze 4 allocaties hadden voor een Snoopy, dat de klant de derde had genomen na mijn ck2998 gezien te hebben. En of ik eventueel geïnteresseerd was in de 4de te nemen…

Aangezien ik nog groen achter mijn oren was op vlak van horloges, en ik deze net had aangekocht wat toen veel geld voor mij was, heb ik toch maar vriendelijk bedankt…

Achteraf natuurlijk zeer veel spijt :sweat_smile:

20 likes

17 likes

Je ziet een witte panda dial bij de Mitsukoshi maar hij is ‘silver grained’.
In de volle zon te fotograferen, verder niet

23 likes

Deze week kon ik me echt niet meer inhouden. Kwam hem tegen voor een leuke prijs incl extra bandjes en alle bigbox toebehoren :star_struck: was echt helemaal starstruck toen ik de doos opende!

Ps : Zoek een metalen band, heb een zwart leder omega band met folding clasp te ruil.

18 likes

19 likes

Forstner flat link! :100:

11 likes

Volle maan op komst :waxing_gibbous_moon:

35 likes

Prachtig, geniet ervan!:ok_hand: gewoon bij een AD langs gaan voor een orginele band :+1:

2 likes

Thx!

1 like

Vet!

1 like

Tof! Ik overweeg ook een 1866, denk dat ik deze week de knoop ga doorhakken.

4 likes

17 likes