Schitterend! Het is direct een heel ander horloge met die 4de bol op de wijzerplaat
Misschien zou die nieuwe zwarte rubber strap wel mooi staan erop? Geen idee of die past.
Geweldig en gefeliciteerd! Mooie strakke kast ook. Hoe bevalt het, de kast is iets groter en witgoud toch?
Nog een foto van de OG
Denk ik ook wel. Die heb ik op mijn andere Speedy, dus die zou ik zo kunnen overzetten want de maten zijn gelijk. Ik ga dat eens proberen, maar denk daarbij wel dat twee Speedies op dezelfde band niet mijn voorkeur heeft.
Thanks! Hij bevalt erg goed. Ik meen gelezen te hebben dat hij even groot is, alleen 0,3 mm dikker, waar je in de praktijk niets van ziet/merkt.
Ah dan lijkt de wijzerplaat iets groter door de kortere indexen en wijzers. Fijn dat het goed bevalt, mooie aanwinst en witgoud is altijd
Ik zie overigens nu pas voor het eerst dat het uiteinde van de chronowijzer geen luminova heeft, dus doorzichtig. Leuk detail!.
Ja ik schrok eerst ook even, maar dat bleek bij andere exemplaren gelukkig ook het geval.
@flowert Goeie Speedy moonphase!
Ik had mijn Ivory dial met blauwe wijzers op een donkerblauw leren Omega strap met donkerblauwe stitching. Staat heel goed!
Heb je ook de witgouden fold-over clasp (oude stijl) erbij?
Is dit het exemplaar wat op C24 stond uit China?
Ik heb deze onderweg in 20/16mm.
Zeker. Wel even wennen zonder push-opening, maar hij zit wel goed genoeg vast.
Nee.
Ja prachtig! Clasp oude stijl, dus gewoon pushen en hope for the best. Geen twin trigger release maar ook solid.
Er stond er eentje te koop uit CN voor rond de 9700 euro met diezelfde zwart oranje Nato strap die werd gepost in het incoming topic. Tegelijkertijd was die van C24 afgehaald dus ik dacht 1 en 1 is 2.
Die in het incoming topic was een Google voorbeeld plaatje. Vanuit China kunnen ze volgens mij niet naar het buitenland (of de EU, geen idee) verzenden, dus dan moet je hem ophalen of heel toevallig een zakentripje die kant op hebben. Vandaar waarschijnlijk ook die prijs. En ex btw neem ik aan.
Stukje vergeten
geniet met de kleine