Speedmaster only VI (Deel 6)

Ja ik schrok eerst ook even, maar dat bleek bij andere exemplaren gelukkig ook het geval. :grin:

4 likes

“First watch on the moon used to Calibrate Wouters Speedy Moonphase complication”

15 likes

@flowert Goeie Speedy moonphase!

Ik had mijn Ivory dial met blauwe wijzers op een donkerblauw leren Omega strap met donkerblauwe stitching. Staat heel goed!

Heb je ook de witgouden fold-over clasp (oude stijl) erbij?
Is dit het exemplaar wat op C24 stond uit China?

1 like

Ik heb deze onderweg in 20/16mm.

Zeker. :+1: Wel even wennen zonder push-opening, maar hij zit wel goed genoeg vast.

Nee.

2 likes

Ja prachtig! Clasp oude stijl, dus gewoon pushen en hope for the best. Geen twin trigger release maar ook solid.

Er stond er eentje te koop uit CN voor rond de 9700 euro met diezelfde zwart oranje Nato strap die werd gepost in het incoming topic. Tegelijkertijd was die van C24 afgehaald dus ik dacht 1 en 1 is 2.

2 likes

Die in het incoming topic was een Google voorbeeld plaatje. Vanuit China kunnen ze volgens mij niet naar het buitenland (of de EU, geen idee) verzenden, dus dan moet je hem ophalen of heel toevallig een zakentripje die kant op hebben. Vandaar waarschijnlijk ook die prijs. En ex btw neem ik aan.

20 likes

42 likes

30 likes

22 likes

Oud beestje, faded bezel. Maar mechanisch weer 100% gemaakt.

35 likes

Stukje vergeten :sweat_smile:

Goedemorgen HF en een fijne dag

22 likes

Ook goedemorgen!
Lekker druk bezig al :wink:

31 likes

:+1: geniet met de kleine :grinning:

1 like

Vet hoor :ok_hand:

Dank je. En als kers op de taart nog met de originele aankoopnota (NL) en papieren.

2 likes

Mooi hoor. Ik heb normaliter een afkeer van patina en faded dit en dat maar in dit geval, echt :heart_eyes:.

Even RLC-style (vzmh) los op de hand.

40 likes

Zoiets heeft rlc nooit gepost. :star_struck: Man, wat tof!

1 like