Tijdje geleden dat je deze hebt geshowd! Mooi mooi
Echt wel prachtig! Kan ik naar blijven kijken
Eind april nog, maar goed teken dat het lang geleden lijkt toch?
De 321PT ga je pas weer eind juli zien…
Dank je! Hoe bevalt jouw “golden Speedy” na een paar maanden de eigenaar zijn? We hebben hier in dit topic best een aardig gevarieerde selectie van jou, @drh, @TheCyclist en @flowert en ik vergeet iemand…
Prachtig! Primus inter pares!
De speedy bevalt me heel goed. Blijft speciaal gevoel iedere keer ik m omdoe. En ook al best veel positieve reacties gehad van kennissen…
Mooi zo! Dan heeft deze Sedna Speedy eindelijk een goed tehuis gevonden
Alleen Speedmasterliefhebbers herkennen mijn Moonshine 50th en voor de rest nog nooit een reactie opgehad. En zo vind ik het ook prima!
Prachtig.
Ik zal wel de minderheid zijn, maar ik vind de DSOTM vele malen interessanter dan de Snoopy. Ik heb de hype nooit zo goed begrepen.
Eerlijk is eerlijk. Ik was ook eerder gecharmeerd van de apollo 8 dan van de snoopy. Maar de zilveren dial heeft iets wat je niet op een foto kan leggen. Pas na het zien in real life wilde ik hem hebben.
Blij met beide. Ze zijn ook elkaars tegenpolen.
Beide toch wel super tof hoor. Ik heb de DSOTM omgehad tijdens een GTG en was enorm onder de indruk. Ook over de draagbaarheid. Ik sluit niet uit dat ik die ooit nog toevoeg. Lijkt me een mooi setje met een vintage Speedy.
Dat ben ik helemaal met je eens. Op veel foto’s lijkt het ook meer wit dan zilver. Maar pas in het echt, en dan zeker naast andere witte dials zie je hoe de dial echt is.
Ik heb je bericht verkeerd begrepen. Ik dacht dat je twijfelde over welke je zal aanschaffen. Dan had ik zelf inderdaad gekozen voor de Apollo. Maar je hebt ze beide al dus dan moet je van beide genieten
Ik vind de Snoopy verder wel een mooi horloge hoor, alleen de hype snap ik niet.
Wel heel tof met de nato erop! Enige jammere is dat hij wel wat forser is dan de normale!
[quote=“Petteflet, post:3580, topic:531340”]
Toevallig ligt hij ook thuis dit weekend, waanzinnige plaat int echt, ook met de keramische bezel!
(Kijk hieronder)